Witajcie z racji braku alternatywy na dostawę internetu zmuszony byłem wybrać neostradę od orange. Aby płacić jak najmniej otrzymałem od konsultanta informację, że mogę płacić 69zł (neostrada do 10MB).
49zł abonament + 20zł za utrzymanie zawieszonej lini telefonicznej
aktywacją 49zł przy dwuletniej umowie z fakturą elektroniczną.
Otrzymałem pierwszą fakturę na 229,41zł
Neostrada aktywacja 99zł (miało być 49zł) jednak Pani usilnie wmawiała mi, że brałem fakturę papierową więc musi być 99zł. Po chwili sprawdzania systemie okazuje się że rzeczywiście brałem e-fakture więc przy następnym rachunku zrobią korektę tak aby aktywacja wyszła 49zł.
32,67zł za niepełny miesiąc abonament (ok)
19,50zł za niepełny miesiąc utrzymanie łącza (ok)
49zł abonament pełny kolejny miesiąc (ok)
29,24zł utrzymanie łącza pełny kolejny miesiąc (ok)
Pytam Panią w bok dlaczego zamiast utrzymania łącza 20zł płacę 29,24zł.
Odpowiedź: Ponieważ nie podpisałem jeszcze umowy na telefon przez co nie mogli zawiesić lini.
Kurier był u Pana 3x i za każdym razem była informacja zwrotna “nie zastałem klienta” (3 dni z rzędu), po 5dniach znowu domniemana wizyta kuriera i znowu nieobecność klienta (czyli mnie).
Nie ma takiej możliwości, żona jest na wychowawczym i w każdy z tych dni była obecna.
Dzwoni dzisiaj do mnie kurier i mówi, że ma umowę do podpisania.
Pytam go czy w tamtych dniach rzeczywiście był u mnie (było to nie cały miesiąc temu). On ma ten rejon i jest pewien, że nie było go u nas.
Wychodzi więc na to, że orange celowo opieszale wysyła a raczej udaje że wysyła umowę, żeby ta została jak najpóźniej podpisana tak żebym płacił za utrzymanie łącza a nie za zawieszony telefon. Profit dla neo 9.24zł miesięcznie.
Czy mogę otrzymać rzetelne informacje od DPD czy rzeczywiście neo składało zamówienie u kuriera w tych dniach w których rzekomo kurier u mnie był a mnie nie zastał? Co mogę zrobić aby dać do zrozumienia orange, że nie lubię być dymany, nie jestem obywatelem który płaci za wszystko co mu przyślą bez weryfikacji czy słusznie mam naliczone takie a nie inne kwoty. Pomijam fakt, że dzwoniąc do bok orange traciłem kolejne pieniądze ponieważ liczone połączenia są jako numer specjalny nie wlicza się w pakiet minut w abonamencie.
Może ktoś już przechodził przez podobne praktyki ze strony orange?
Pozdrawiam
Dzięki za pomoc.
Komentarze (157)
najlepsze
Mimo to, życzę Ci powodzenia jeżeli będziesz chciał z nimi dalej walczyć.
Jeżeli chcesz mi wmówić, że z firmami pokroju Orange idzie się zawsze dogadać i każdą sytuację rozpatrują indywidualnie, z troską o klienta w sercu, to sobie daruj.
W zeszłym roku zrezygnowałem z usługi telefonu stacjonarnego i zostawiłem sobie TV i internet. Na początku tego roku przyszło mi do zapłaty drugie tyle bo się okazało, po roku ponownie sami sobie uruchamiają usługe telefonu bo niby trzeba było sobie samemu pamiętać aby po 1 roku (umowa na dwa lata) przyjść do nich do biura i jeszcze raz wyłączyć te usługe. Za uruchomienie usługi jeszcze
Nie zrezygnowałeś z telefonu tylko go zawiesiłeś, a to spora różnica gdyż w przypadku rezygnacji z telefonu będziesz ponosił opłatę za utrzymanie łącza.
Należy czytać ze zrozumieniem następnym razem.
Tak zgadza się jest to wyraźnie napisane w regulaminie, trzeba czytać.
Co za ból dupy, napisz reklamacje z konta orange (nie musisz nigdzie dzwonić) - opisz cała sytuacje a dostaniesz wiecej niz te 9,24 zł.Wierz mi.