No tak, jazda na limicie? Tylko czy aby na pewno, bo często to co wygląda efektownie, wcale nie jest efektywne. Latanie zamaszystymi bokami wygląda fajnie, ale jest najczęściej stratą czasu. Nie od dziś jest tak, ze najlepsze okazują się te przejazdy, które wyglądają na najnudniejsze, a bierze się to stąd, że taki kierowca prowadzi auto dalej od jego limitu, niż kierowca który doprowadza auto do limitu wcześniej co zazwyczaj jest okraszone właśnie
@harcepan-mawekrwi: Jazda na rajdach wygląda trochę inaczej niż na torze przecież. Na torze każdy, nawet najmniejszy poślizg to strata czasu. Na rajdach poślizgi są wskazane (na przykład na nawrotkach). :)
@harcepan-mawekrwi: Kierowcy rajdowi nie raz się wypowiadali, że w obecnych czasach (albo raczej w czasach napędu 4x4), latanie bokiem w zakrętach na szutrze lub śniegu jest szybsze niż trzymanie wyścigowej linii. Zobacz nawet onboardy z tegorocznego rajdu szwecji. Przykład: https://www.youtube.com/watch?v=cpb-anWr0Dc
A jest to spowodowane tym, że wbrew pozorom taki samochód rajdowy ma większą trakcję podczas takiego poślizgu, a co za tym idzie kierowca ma większą kontrolę nad samochodem. Jak Ci się
W jaki sposób pilot jest w stanie czytać w takich warunkach? Ja nawet podczas normalnej jazdy jako pasażer nie zawsze jestem w stanie skupić wzrok na literach, co dopiero podczas rajdu. ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (65)
najlepsze
PS. Akcent pilota (╥﹏╥)
https://www.youtube.com/watch?v=cpb-anWr0Dc
A jest to spowodowane tym, że wbrew pozorom taki samochód rajdowy ma większą trakcję podczas takiego poślizgu, a co za tym idzie kierowca ma większą kontrolę nad samochodem.
Jak Ci się
Bo oboje są z północnych partii Irlandii (IE i UK)- taki dialekt :D
Komentarz usunięty przez moderatora