Skrzynia super, naprawdę świetnie się jeździ autem, nie odczuwalna jest zmiana biegów praktycznie w ogóle. Jednak... po 100 tyś km. w Audi A6 2.0 TFSI Multitronic rocznik 2012 zaczęła szarpać. Wymianę pogwarancyjną skrzyni wyceniono na 45 tyś. zł.
Tak poza samą skrzynią to jeszcze jedna rzecz jest ciekawa - jak skonstruować bardzo prosty "miernik" prędkości obrotowej bazujący na sile odśrodkowej i grawitacji :;)
Wow, lego ciagle zadziwia. Niesamowita konstrukcja, az chce sie zrobic samemu. Co to multitronik - bo sam tym jezdze, albo jezdzilem. Najgenialniejsza skrzynia do silnika tlokowego, problemem jest przeniesienie duzego momentu - co wplywa na to ze samochod nie ma ostrego buta - ECU skrzyni po prostu ogranicza i samochod przez to jest wolniejszy. WYtrzymalosc - to kwestia obslugi, wymiana oleju, uruchamianie w zimie i jazda na zimnym oleju, ok 3min na
Komentarze (107)
najlepsze
Model kuli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_f6hCKxtrHMn6v5pFBvlll4Gay6nKrA4C.jpg
PobierzCo to multitronik - bo sam tym jezdze, albo jezdzilem. Najgenialniejsza skrzynia do silnika tlokowego, problemem jest przeniesienie duzego momentu - co wplywa na to ze samochod nie ma ostrego buta - ECU skrzyni po prostu ogranicza i samochod przez to jest wolniejszy.
WYtrzymalosc - to kwestia obslugi, wymiana oleju, uruchamianie w zimie i jazda na zimnym oleju, ok 3min na