**Jak firma Lark "nie" załatwia reklamacji w 4 miesiące
**
19.03.2014 - zakup nawigacji i radość z nowego urządzenia.
połowa sierpnia 2014 - urządzenie przestało działać
21.08.2014 - wysyłka nawigacji firmą kurierską do siedziby firmy Lark
29.08.2014 - przyjęcie zgłoszenia i nawigacji przez firmę Lark (czemu aż tydzień ?)
04.11.2014 - po wielu monitach telefonicznych, prośbach i groźbach wysyłanych na e-mail i pocztą tradycyjną, otrzymałem od firmy Lark pismo. Według jego treści powinienem to pismo przesłać do sklepu w którym kupiłem nawigację i od nich oczekiwać zwrotu pieniędzy.
07.11.2014 - wysyłam otrzymany dokument wraz z oryginalnym paragonem do sprzedawcy, czyli firmy Tomsoft, ul. Nowolipki 21, 01-006 Warszawa
05.12.2014 - po miesiącu oczekiwania dzwonię do firmy Tomsoft, gdzie od miłego pana słyszę, że otrzymam zwrot pieniędzy dopiero wtedy, gdy oni otrzymają od firmy Lark fakturę korygującą.
27.12.2014 - po 4 miesiącach oczekiwania postanawiam opisać tą historię ku przestrodze innych. W moim przypadku produkt firmy Lark był na takim samym poziomie jak traktowanie przez nią swoich klientów, czyli poniżej dna. Odradzam wszystkim zakupu tych niskiej jakości produktów. Są z pewnością firmy oferujące produkty w podobnej cenie, za to może reklamacje są załatwiane w cywilizowany sposób.
Komentarze (4)
najlepsze
Wszystko zależy raczej od sprzedawcy, a nie od producenta bo o ile się orientuję Lark niemal zawsze oddaje pieniądze, ale to od sprzedawcy zależy czy odda je od razu