@wowo06: Muszę powiedzieć, że sporo zrzutów ekranu wygląda równie realistycznie co zdjęcia. Szczególnie można się pomylić przy zdjęciach z diabelskim młynem, falami morza oraz molo z oddali o zachodzie słońca.
@bonaventure: Tak. Woleli stworzyć fikcyjne miasto będące odbiciem prawdziwego Los Angeles z fikcyjnymi firmami, markami i tak dalej, niż zrobić to samo, ale z zachowaniem rzeczywistej nazwy miasta. Efekt byłby sztuczny.
Pamiętam jak zobaczyłem na PS One Gran Turismo 2 i wtedy myślałem że to już jest fotorealistyczne i lepiej już się chyba nie da zrobić. Teraz patrzę na te screeny i znowu mam to samo uczucie - szczególnie screeny z lunaparku wyglądają fotorealistycznie (nawet bardziej realnie niż prawdziwe zdjęcia). Co prawda to są tylko i wyłącznie celowo super-wykadrowane screeny maskując niedoskonałości świata gry, ale i tak już chyba naprawdę dobijamy do momentu
@dmcemmet: Wydaje mi się, że otoczenie zawsze było najmniejszym problemem przy tworzeniu gier jeśli chodzi o super hiper realistyczną grafiką. Nadal kulą u nogi jest animacja postaci i ich wygląd.
Komentarze (125)
najlepsze
Programiści 1
Bóg 0
Twórcy Dead Island 2 musieli wybulić masę pieniędzy za pozwolenie na wykorzystanie znaku "Hollywood" na wzgórzu. http://learncore.com/wp-content/uploads/hollywood.jpg
W GTA po prostu zmienili Hollywood na Vinewood.
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20111104103444/gtawiki/images/8/86/Vinewood-GTAV.jpg
pełna zgoda, sztuczna inteligencja nigdy nie dorówna naturalnej głupocie
Komentarz usunięty przez moderatora