Strona www.fiveminutes.gs, której dotyczy ten wykop, została właśnie nominowana do prestiżowej nagrody - Strona Roku 2014 w serwisie FWA. Jeśli wam się spodobała gra, zachęcam do głosowania - http://www.thefwa.com/pca2014/shortlist
Kiedyś było coś bardziej sensownego, na zwykłym YT. Po prostu na koniec filmiku pojawiały się dwie ścieżki i można było wybrać jedną. I w zasadzie każdy filmik kończył się kolejną odnogą, co budowało różne fabuły.
Oczywiście spora częśc wyborów prowadziła do "game over" ale wciąż było to coś ciekawego.
@Onufryyy: "World War Z" M. Brooks. To na podstawie tej książki powstał film "World War Z" z B. Pittem, tyle że film nie ma praktycznie nic wspólnego z książką
@Misiakk: to akurat nie jest kampania komercyjna - logo zegarków pojawia się, bo ich wytwórca wsparł projekt na samym początku. Właściwie można powiedzieć, że to eksperyment pokazujący co można zrobić z product placementem czy kampaniami różnych marek jeśli pozwoli się na nieskrępowaną zarządami, zgodami i tego typu rzeczami kreatywność.
Komentarze (66)
najlepsze
Strona www.fiveminutes.gs, której dotyczy ten wykop, została właśnie nominowana do prestiżowej nagrody - Strona Roku 2014 w serwisie FWA. Jeśli wam się spodobała gra, zachęcam do głosowania - http://www.thefwa.com/pca2014/shortlist
Oczywiście spora częśc wyborów prowadziła do "game over" ale wciąż było to coś ciekawego.
i też o zombie.
https://www.youtube.com/watch?v=9p1yBlV7Ges
http://www.survivetheoutbreak.com/
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora