Jak traktuje swoich klientów firma Dr. Oetker?
Dobrze traktuje klientów.
Jakiś czas temu, zakupiłem pizzę ich firmy, Giuseppe z papryczkami jalapeno. Uwielbiam tę pizzę za jej ostry smak. Z tego co wiem jest to chyba jedyna tak ostra pizza na rynku pizz mrożonych. Więc ogromnie się zdziwiłem, gdy okazało się że pizza którą wybrałem okazała się łagodna. Nie mogłem uwierzyć, więc nawet pokusiłem się o spróbowanie samej papryczki z pizzy, i co? I nic, zupełnie nic, nawet nie była pikantna. Zasmucił mnie ten fakt, bo bałem się, że zrezygnowali z ostrego wyrazistego smaku. Naskrobałem więc maila z zapytaniem...
Na odpowiedź nie musiałem długo czekać. Przyszła już następnego dnia rano (a swojego maila pisałem wieczorem dnia poprzedniego).
Po odpowiedziach w następnym mailu, poproszono mnie o adres w celu pisemnej odpowiedzi na zaistniały problem. I poproszono o cierpliwość.
Po tygodniu, wieczorem przyszedł kurier z paczką. Już wiedziałem co się dzieje, paczka oklejona firmową taśmą... a ja czekałem tylko na odpowiedź czy dokonali zmiany :)
Paczucha:
Pisemna odpowiedź:
No i oczywiście reszta paczki :)
Przyznam, że zostałem przez nich miło zaskoczony. Bo nie spodziewałem się, paczki, zresztą nie miałem pretensji, chciałem tylko znać odpowiedź na frapujące mnie pytanie. Najważniejsze że smak pizzy pozostaje ten sam :)
Pozdrawiam i polecam :)
Komentarze (30)
najlepsze
Przeczytaj, zanim zaczniesz komentować w innym przypadku robisz z siebie idiotę.