Alior Bank dziś mnie zaskoczył
Trochę marketingu dla Alior Bank SA, bo sam się dziś zdziwiłem. W niedzielę zadzwoniłem na infolinię banku i zapytałem o kilka interesujących mnie spraw. Otrzymałem sporo informacji, a Pani z infolinii przekierowała moją sprawę do bankiera w placówce "bo tam da się to załatwić bez problemów,...
dexsterBB z- #
- #
- #
- 22
Komentarze (22)
najlepsze
Ze swojej strony zapewniamy Pana, że nowa osoba na tym stanowisku będzie bardziej kompetentna. ( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ)
Tak dla siebie chce wiedziec:)
Obytych prosze o odpowiedz.
@dexsterBB
Ale po cholerę się irytujesz? Nie lepiej po prostu to ukrócić?
Powiedz im: "nie wiem jeszcze, kiedy wpadnę -- proszę do mnie już nie dzwonić w tej sprawie. Jeśli uznam to za stosowne, to sam zadzwonię."
Nie zrobiłeś tego jeszcze? Czemu? Czy zrobiłeś i nie podziałało? (Wtedy trzeba powiedzieć ostrzej -- w życiu mi się nie zdarzyło, żeby to nie poskutkowało).
zaraz cebulaki podłapią temat. Moja kumpela robiła na dziale reklamacji w playu czy orangu. Procedurę mieli taką, że jak klient napisał reklamację to mogła uznać za zasadną i wtedy dorzucali w imię zadośćuczynienia jakiś spory pakiet złotówek. Oczywiście wśród ton tego byli "stali klienci" którzy stale wysyłali kilkanaście reklamacji o niewiadomo co( byle pierdoły ) , w ciągu miesiąca. Część z tego zostawała uznawana za zasadną i ci mieli dodatkowe środki
Zależy dla kogo. Ciekawe swoją drogą, czy rekompensatę mają zryczałtowaną, czy patrzą na stan konta. Jednak jest trochę osób, które nie przehandlowałyby 1.5h swojego czasu (+dojazd) za pięć dych...
Niemniej jednak, miły gest ze strony Aliora. W sumie nawet nie napisali, że rekompensują czas, tylko dojazd. Sprytne.