@TadeuszSynZygmunta Zainspirowałeś mnie :) Nie śledziłem tagu, ale widziałem dość często pojedyncze wpisy, oglądałem screeny i czytałem co nowego zrobiłeś. Szacunek motzno, obiecałeś coś sobie i to zrobiłeś, gratuluję wytrwałości i efektu końcowego. No i życzę dalszych sukcesów oczywiście :D
@TadeuszSynZygmunta: Super Ci to wyszło, osobiście zazdroszczę bo programowanie to zupełnie nie moja działka.
Planujesz dodać osiągnięcia w Grach Play skoro jest już tabela wyników? Każdy lubi achievementy :>.
Co do samej gry mam jedno zastrzeżenie, otóż sterowanie przez przechył jest trochę mało responsywne. Nie wiem czy korzysta ono z akcelerometru czy żyroskopu ale za wolno reaguje i kamienie mnie uderzają ( ͡°ʖ̯͡°). Gra
@wysuszony: Będę jeszcze ją aktualizował, usunę te kilka błędów które zostały, a później się Zobaczy, wszystko zależy jak się przyjmie, jak będę widział że ludzie grają i się im podoba, to będę dodawał coś nowego.
@TadeuszSynZygmunta Fajnie, moje gratulacje :) Ja się od jakiegoś czasu zastanawiam nad grą w UDK, tylko będę miał ciężej, bo w ogóle nie umiem programować ;) Umotywowałeś mnie mocniej, żeby spróbować.
@Rabusek: Cały problem polega na tym że nie mam urządzeń z tymi systemami pod ręką, co prawda mógłbym prosić o pomoc w testowaniu mirków, ale jednak trochę by opornie to szło. No i musiałbym jakoś przerobić achivementy i tablicę wyników bo nie wiem czy na WP działa Google Play Games.
Ale nie mówię definitywnie że nie, jak się gra przyjmie to będę coś kombinował.
Dodaj efekt paralaksy, bardzo proste w implementacji i niesamowicie efektywne. W skrócie: gwiazdy które są dalej (mniejsze) przesuwają się wolniej od tych bliższych (większych)
@TadeuszSynZygmunta: no logiczne by było, żeby tło przesuwało się z 2-3% prędkości tego, co lecący astronauta.. :) Wtedy kilka FPS by wystarczyło do dobrej animacji.
@Visher: Miałem coś takiego na początku ale po jakimś czasie - ze względu że całość dość szybko się porusza- lagowało szczególnie na słabszych urządzeniach. Ale będę coś kombinował w tym kierunku jeszcze.
Komentarze (150)
najlepsze
Planujesz dodać osiągnięcia w Grach Play skoro jest już tabela wyników? Każdy lubi achievementy :>.
Co do samej gry mam jedno zastrzeżenie, otóż sterowanie przez przechył jest trochę mało responsywne. Nie wiem czy korzysta ono z akcelerometru czy żyroskopu ale za wolno reaguje i kamienie mnie uderzają ( ͡° ʖ̯ ͡°). Gra
źródło: comment_0bWYZzsvwOflpdEY84BoGWjby6DvuJ9U.jpg
PobierzA tak na poważanie zazdroszczę i gratuluję wytrwałości, sam mam podobny plan żeby zrobić coś podobnego.
Czy muszę wymyślić własny?
-W najbliższej przyszłości nie ma na to szans.
Ale nie mówię definitywnie że nie, jak się gra przyjmie to będę coś kombinował.
Dodaj efekt paralaksy, bardzo proste w implementacji i niesamowicie efektywne. W skrócie: gwiazdy które są dalej (mniejsze) przesuwają się wolniej od tych bliższych (większych)
Zrobiłem tak w swojej grze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.revicostudio.gravityrun
(ale o dziwo w menu zapomniałem dodać, więc musisz wejść do gry)