Znak B-20 (STOP) nakazuje nam się zatrzymać (jeśli jest linia P-12 to przy niej, jeśli nie to w miejscu gdzie będzie najlepsza widoczność) - jednak nie wymaga bezwzględnego ustąpienia pierwszeństwa.
Znak A-7 (ustąp pierwszeństwa) nie wymaga bezwzględnego zatrzymania ale nakazuje bezwzględne ustąpienie pierwszeństwa.
Czyli ci co jadą drogą przy której mają STOP, mają się zatrzymać (w celu upewnienia się że im nikt nie wyjeżdża) i mogą jechać dalej - natomiast ci
Znaki są tak usytuowane, że w zasadzie oba kierunki powinny widzieć, co ma ten drugi. Zatem pierwszeństwo ma ten z prawej (ze znakiem A7) przed tymi na drodze ze znakiem STOP. Trzecia i zdaje się ostatnia możliwość wjazdu na skrzyżowanie (od lewej) - nie widać żadnego znaku o nakazie ustępowania pierwszeństwa, zatem mają pierwszeństwo.
Znaki A7 i B20 mają dlatego taki kształt, aby mogli go odczytać nawet ci, którzy widzą go od
Komentarze (20)
najlepsze
Tylko, że oni tam mówią o Włocławku a nie Wrocławiu. To są dwa całkiem różne miasta.
Znak B-20 (STOP) nakazuje nam się zatrzymać (jeśli jest linia P-12 to przy niej, jeśli nie to w miejscu gdzie będzie najlepsza widoczność) - jednak nie wymaga bezwzględnego ustąpienia pierwszeństwa.
Znak A-7 (ustąp pierwszeństwa) nie wymaga bezwzględnego zatrzymania ale nakazuje bezwzględne ustąpienie pierwszeństwa.
Czyli ci co jadą drogą przy której mają STOP, mają się zatrzymać (w celu upewnienia się że im nikt nie wyjeżdża) i mogą jechać dalej - natomiast ci
Znaki A7 i B20 mają dlatego taki kształt, aby mogli go odczytać nawet ci, którzy widzą go od