Skąd ta burza wokół T-Mobile i co czeka klientów?
Choć już powoli opada kurz po zmianach, jakie do swojej oferty wprowadziło T-Mobile, to klienci nie tracą zimnej krwi i zamierzają zrezygnować z usług różowego operatora. Stawiając swoim klientom ultimatum, telekom sam ukręcił na siebie bata.
B....._ z- #
- #
- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
Kazano im wybrać, automatycznie brano kasę z pensji. Dla większości nie było żadnej różnicy czy płacą na OFE czy na ZUS.
Piszą, że ciężko im zarządzać tyloma klientami w różnych taryfach:
@tomek4: Tak, a idioci na drzewach rosną i przechodzą. To w sumie dobry ruch T-Mobile. Chcieli podnieść cenę - podnieśli, lidzie mogą rozwiązać umowę i to robią.
Chamstwo to było w Cyfrowym Polsacie, Przechodzą z MPEG-2 na MPEG4 - i muszą wszyscy klienci mieć odpowiednie dekodery. Rzecz w tym, że w starej umowie był zapis, że sprzedany podczas podpisywania umowy dekoder ma zapewniać dostęp
@Siotson: Podobno listem zwykłym.
@Onoki: UOKiK? Nie ma szans, żeby się wybronili z tego, iż posłali to listem zwykłym. Były już takie orzeczenia przy fuzji nc+. Tylko niestety trochę czasu temu trzeba poświęcić, pismo wysmarować. Dla wytrwałych, większość ludzi machnie ręką na te 5 zł i na to właśnie T-Mobile liczy.
Jakiś operator mógłby dorzucić się do reklamowania fdanpage'a, żeby zwiększyć jego zasięg i się trochę popromować na nim
@nieocenzurowany88: Czytaj ze zrozumieniem - NIE CHCIAŁEM LEPSZYCH WARUNKÓW OD NOWYCH KLIENTÓW. Chciałem TAKĄ SAMĄ OFERTĘ jak dla człowieka z ulicy hucznie reklamowaną na każdym kroku w TV, radiu, billboardach i wszędzie gdzie się dało. Nie mogłem. Jako 12-letniemu klientowi przedstawiano mi jedynie gorsze oferty niż dla nowych klientów,