Peugeot 206 - dobrze wygląda, rzadko się psuje. Poradnik zakupowy
Mimo upływu czasu Peugeot 206 to wciąż samochód o atrakcyjnej, nowoczesnej stylistyce. Jego największą zaletą są jednak niskie koszty eksploatacji. Samochód psuje się rzadko, a części zamienne są tanie.
regiomoto z- #
- #
- #
- #
- #
- 101
Komentarze (101)
najlepsze
W moim egzemplarzu padło wszystko co mogło paść, a teraz zaczynam drugą rundę...
Ja kupiłem (307) z silnikiem 1.6 benzynowym, bo LPG tańsze, bo mniej awaryjne, bo się dizle psujo... no i po 15 tysiącach kilometrów... uszkodzenie głowicy ;). No ale dzięki temu napisałem poradnik jak takową ściągać ;) tutaj do pobrania
Usterka nie aż taka pieniądzogenna. W Krakowie naprawa głowicy 200zł (ja wziąłem za 500zł z kompletnym przeglądem, szlifowaniem, itp). Do tego uszczelki i nowe śruby w
Np. zj@@%na manetka od kierunkowskazów (ale to większość peugeotów z tamtych lat), przeskakująca z jednej pozycji do przeciwnej - same włączają się kierunkowskazy, nie te co trzeba. Naprawa parę stówek. I tak co kilka miesięcy.
Nie wspomnę o tylnej belce gdzie trzeba wywalić za jej regenerację około 1k - dla mnie to był szok jak się to ustrojstwo popsuło.
Powód był głupi - od razu po kupnie więcej się jeździ fotelem, żeby fajnie ustawić fotel. No i się obluzowało.
Jedyne 50 złotych wydane od ponad roku na serwis.
@delbana: nie rdzewieje i nie gnije
Miałem 2 sztuki, 1.1 i 1.4 HDi. Peugeota znam na pamięć, proszę o pytania ;-)