Kupiłem tam kiedyś szwagrowi na urodziny pulsometr. Wracam do domu, otwieram, a tam puste pudełko. Jeden telefon na infolinię, proszę przyjechać, i sprawa załatwiona:) Jakbym mieszkał dalej to pewnie by wysłali.
Wszystko co kupujemy w sklepie ma 2 lata gwarancji (z tytułu niezgodności towaru z umową) jeśli wada wystąpi w ciągu 6 miesięcy od kupna to zakłada się że jest z winy producenta. W przypadku gdy zakup był online sklep musi pokryć koszt przesyłki/dojazdu.
Sklep nie wykonał nic ponad swoje określone w przepisach polskiego prawa obowiązki.
@Krecik666: rzucasz tu ustawami, ale nie dostrzegasz istoty problemu. Myślisz, że to znalezisko by zaistniało, gdyby wszyscy w Polsce mieli taką politykę jak ten sklep? Nie. Bo ogrom sprzedawców ma cię w dupie jeśli ci się coś popsuje i przyjdziesz im to zwrócić. I co wtedy im powiesz? Że mają jakieś obowiązki, bo tak z ustawy wynika? Yhy, powodzenia.
@AnnMari: Nie jestem prawnikiem więc nie udzielę ci kompetentnej odpowiedzi. Musisz przeczytać treść ustawy którą podałem.
Ogólnie reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową obowiązuje 2 lata od daty zakupu (w przypadku zakupu na osobę prywatną) niezależnie od długości gwarancji otrzymanej od producenta lub sprzedawcy. Jeśli laptop znów się popsuł a okres ten nie upłyną to na pewno lepiej powołać się na ten przepis niż na gwarancję producenta (lub sklepu) ponieważ
A ja jadąc na Woodstock miałem do wyboru kupno plecaka albo w decathlonie albo w pewnym sklepie górskim i zdecydowałem się niestety na ten drugi. Opcja droższa, plecak mniejszy niż ten z decathlona, ale lepsza marka pewnie wiec biorę. Co się w domu okazuje? Jedna ze sprzączek po prostu nie działa - za luźna, a sam plecak ledwo dał radę, bo za mały. Oczywiście zwrotów ani wymian nie przyjmują, a żeby naprawili
@RnR: I jeszcze jedno - dla porownania - mam tez gorala za 8k+ wartego 12k+ (kupiony na przecenie 20%+ full 29er kupiony w Chorzowie) - jak narazie serwis gwarancyjny wyglada tak, ze lozyska w piastach nie sa na gwarancji a piasty jako takie sa badziewne, nyple nie sa na gwarancji a problemy z hamulcami musialem rozwiazac sobie sam... Co najlepsze w stanach serwisy wymienialy klientom tylne piasty na gwarancji bo maja
Komentarze (200)
najlepsze
Wszystko co kupujemy w sklepie ma 2 lata gwarancji (z tytułu niezgodności towaru z umową) jeśli wada wystąpi w ciągu 6 miesięcy od kupna to zakłada się że jest z winy producenta. W przypadku gdy zakup był online sklep musi pokryć koszt przesyłki/dojazdu.
Sklep nie wykonał nic ponad swoje określone w przepisach polskiego prawa obowiązki.
Ogólnie reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową obowiązuje 2 lata od daty zakupu (w przypadku zakupu na osobę prywatną) niezależnie od długości gwarancji otrzymanej od producenta lub sprzedawcy. Jeśli laptop znów się popsuł a okres ten nie upłyną to na pewno lepiej powołać się na ten przepis niż na gwarancję producenta (lub sklepu) ponieważ
Komentarz usunięty przez moderatora