PZU zapłaci za 70 sekund ciszy w TVP. „Już zleciliśmy wykupienie tego...
TVP odmówiła wzięcia udziału w akcji „70 sekund ciszy dla Powstańców” - chodzi o przerwanie nadawania wszelkich programów na 70 sekund 1 sierpnia w godzinę W, czyli o 17.00. PZU jako mecenas obchodów Powstania postanowił... wykupić te 70 sekund w TVP.
Majku_ z- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Oczywiście TVNowi i Polsatowi to na rękę, bo można powiedzieć, że daliśmy 70 s ciszy, a więc oni są przyjaciółmi powstania,
2. „70 sekund ciszy” - Pomysłodawcą i organizatorem projektu jest agencja reklamowa Ogilvy & Mather wspólnie z domem mediowym Maxus.
3. "...rzecznik zaznaczył jednak, że TVP uczci rocznicę Powstania, emitując na wszystkich antenach łącznie około 50 godzin materiałów poświęconych temu wydarzeniu."