Patch do Watch_Dogs blokuje mod graficzny
Dzisiejszy patch usuwa możliwość odblokowania efektów graficznych z E3 2012 - nie róbcie update, jeśli nie chcecie stracić jakości!
ragir z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 131
Dzisiejszy patch usuwa możliwość odblokowania efektów graficznych z E3 2012 - nie róbcie update, jeśli nie chcecie stracić jakości!
ragir z
Komentarze (131)
najlepsze
.
.
.
.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jednak ta akcja ze znaleziska potwierdza inne przypuszczenie.
Ubi nie chce, by wersja PC wyglądała lepiej niż wersja na konsole obecnych generacji.
W skrócie: Chodzi o pieniądze.
@Del: To prawie jak Watch_Dogs. Gra jest nudna, zabugowana, ma kiepską mechanikę, strzelamy do ludzi (w grze o hackowaniu) i ogólnie śmierdzi #!$%@?.
https://www.youtube.com/watch?v=rZ_eDjBv3P8
0:53 / 4:35 - Migające oświetlenie / cienie
5:15 - Dziwne "miganie" deszczu. Widać takie jakby "fale" jasnego deszczu.
https://www.youtube.com/watch?v=uQy46pTGsw0
8:58 - Na filmie przez kompresje słabo to widać ale jak się przyjrzysz, zobaczysz, że pod płynącymi łódkami nie ma rozmycia. Bez kompresji bardzo rzuca
Komentarz usunięty przez moderatora
EA, Ubi, Activision - j@!$ć mody, blokada na wszystko, serwery tylko matchmakingowe bez możliwości zmiany czegokolwiek, zmiana grafiki = ban(EA w BF3), społeczność tylko od wyciągania pieniędzy i DLC
Valve, Rockstar - żyją w zgodzie ze społecznością, dodatkowe narzedzia i kanały do tworzenia modów, filmów, społeczność się jakoś tam liczy.
Valve kosi miliony golda na pierdołach typu czapki do TF2, jakieś itemy do Doty