Tak się składa, że znam dość dobrze sytuację w tych "niemieckich" mediach i mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że NIGDY nie było żadnych nacisków ideologicznych. Jedynie biznesowe. Ich kompletnie nie interesuje, czy pisemko jest lewicowe czy prawicowe. Może sobie nawet szczuć na Niemców.
Największym problemem dla mediów są nie koncerny prasowe, ale fundusze inwestycyjne, w rękach których koncerny coraz częściej się znajdują. Fundusze, dla których liczy się JEDYNIE bilans kwartalny. Mają w
ą nie koncerny prasowe, ale fundusze inwestycyjne, w rękach których koncerny coraz częściej si
@psiaki: poczytaj focus'a historię. znaleźć tam sformułowania jakoby Niemcy byli winni II wojny światowej można długo szukać. Są za to naprzemiennie stosowane określenia tajemniczych ludów: Hitlerowców, Faszystów i Nazistów.
Albo dziennikarze są jacyś niedokształceni, albo ...
Grupa Allegro – polska spółka z branży nowych mediów z siedzibą w Poznaniu, prowadząca między innymi serwisy allegro.pl i bankier.pl. Jest częścią południowoafrykańskiego koncernu mediowego Naspers. Bezpośrednim właścicielem grupy jest holenderskie przedsiębiorstwo MIH Allegro B.V. które pełni funkcję wehikułu inwestycyjnego dla koncernu z RPA.
@wszyscyzginiemy: pieprzyszjak potłuczony bo każdy średnio rozgarnięty wie że Wyborcza jest opanowana przez Reptilian,tam nawet sprzątaczki nie sa ludzmi.
1. duże media wykupują małe, co oznacza, że ciężko o niezależność, a ponadto małym mediom, które się ostają, ciężko jest na rynku. Jest to istotne, bo lokalne media często np. bazują na reklamie z powiatu, czy miasta (ciężko o reklamę w pipidówach), gdy wchodzą tam "media regionalne", czy dodatki z dzienników, to istnieje spora szansa, że to do nich zaczną spływać pieniądze.
Internet ma nad prasą taką przewagę, której nie da się po prostu przeskoczyć.
@boguchstein: stety niestety, ale masz rację tylko częściową. Mianowicie, media bardzo lokalne dobrze się trzymają... ponieważ generalnie za bardzo wyjścia nie mają. Tylko w formie prasy są w stanie wytrzymać na rynku. Więc, jeśli chcesz, by lokalnie byli dziennikarze, którzy będą pilnować to, co się dzieje lokalnie (np. władze), to warto wspierać media lokalne.
@simperium: jeszcze trochę i gazety stracą swoją wartość. Nasze pokolenie właściwie już nie czyta gazet albo robi to bardzo sporadycznie. Internet ma nad prasą taką przewagę, której nie da się po prostu przeskoczyć. Telewizja też umiera powoli z natłokiem reklam i marnej treści.
Komentarze (271)
najlepsze
Największym problemem dla mediów są nie koncerny prasowe, ale fundusze inwestycyjne, w rękach których koncerny coraz częściej się znajdują. Fundusze, dla których liczy się JEDYNIE bilans kwartalny. Mają w
@psiaki: poczytaj focus'a historię. znaleźć tam sformułowania jakoby Niemcy byli winni II wojny światowej można długo szukać. Są za to naprzemiennie stosowane określenia tajemniczych ludów: Hitlerowców, Faszystów i Nazistów.
Albo dziennikarze są jacyś niedokształceni, albo ...
1. duże media wykupują małe, co oznacza, że ciężko o niezależność, a ponadto małym mediom, które się ostają, ciężko jest na rynku. Jest to istotne, bo lokalne media często np. bazują na reklamie z powiatu, czy miasta (ciężko o reklamę w pipidówach), gdy wchodzą tam "media regionalne", czy dodatki z dzienników, to istnieje spora szansa, że to do nich zaczną spływać pieniądze.
2. media za którymi
@boguchstein: stety niestety, ale masz rację tylko częściową. Mianowicie, media bardzo lokalne dobrze się trzymają... ponieważ generalnie za bardzo wyjścia nie mają. Tylko w formie prasy są w stanie wytrzymać na rynku. Więc, jeśli chcesz, by lokalnie byli dziennikarze, którzy będą pilnować to, co się dzieje lokalnie (np. władze), to warto wspierać media lokalne.
A dlaczego ciężko będzie
mojego autorstwa.
faktycznie, marna.