Z życia klienta banku: Czy bank powinien być jak słup ogłoszeniowy?...
![Z życia klienta banku: Czy bank powinien być jak słup ogłoszeniowy?...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_kLeS190ZXFiyLnju2kxVdhqyJQ2OrnhM,w300h194.jpg)
Przyjęło się, że jeśli korzystamy z jakiejś usługi odpłatnie, to nie musimy oglądać reklam. Zasada ta nie dotyczy jednak bankowości. Po zalogowaniu do systemów transakcyjnych klienci coraz częściej atakowani są wielkimi reklamami przysłaniającymi cały ekran. Jeden z banków zamieszcza już...
![callcott](https://wykop.pl/cdn/c3397992/callcott_vhTkZwDaZX,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 65
Komentarze (65)
najlepsze
@chomik3:
A moja: zloz sprzeciw marketingowy. I wszystko jest piekne. Zero reklam, zero telefonow z banku, zebys cos u nich zamowil...
@graf_zero: z tym podejściem to cały system transakcyjny trzeba uznać, że jest zagrożeniem - bo jakby na to nie patrzeć bankowość internetowa to jedynie agregat treści pochodzących z innych systemów: kartowego, centralnego księgowego systemu banku, systemu międzybankowych przelewów etc. Sam system transakcyjny to jedynie przyjazna dla oka nakładka do wysyłania i odbierania informacji z kilku innych systemów naszego baku oraz wspólnych
Piękny wiosenny dzień. Korzystam z bankomatu w przypadkowym banku. Mrużę oczy, żeby coś odczytać, bo słońce świeci prosto na ekran i ledwo coś widać. Pin przyjęto, proszę czekać. W ramach oczekiwania pojawia się jakieś zdjęcie z podpisem. Nie widzę dokładnie, pewnie oczekiwanie na autoryzację karty idzie przez Malediwy i Alaskę, więc pojawiła się reklama. W porządku czekam.
I czekam.
Myślę o cieniu.
I czekam.
Czuję się jak w
mBank - zadzwoniłem na mLinię, zalogowałem się na moje konto i powiedziałem magiczne zdanie: "Chciałbym odwołać wszelkie możliwe zgody na reklamę i marketing".
Dawny Sync - kontakt audio z konsultantem i powiedziałem magiczne zdanie: "Chciałbym odwołać wszelkie możliwe zgody na reklamę i marketing".
Efekt? Po kilku dniach zero jakichkolwiek reklam w serwisie transakcyjnym, zero maili z reklamami, zero smsów z zachętą do przejścia do T-Mobile, zero telefonów
źródło: comment_ZXuEqYv4bi8uiDy77CiEbObqK9jiIUaW.jpg
PobierzChociaż jak kiedyś byłem w placówce poprosić o druczek do wpłaty, to też musiałem wysłuchać reklamy konta i potem lokaty, zanim w końcu dostałem druczek. Dramat...
Ktos jeszcze ?
Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.