Parę słów o tym jak HP traktuje swoich klientów!! tl;dr na dole
Pod koniec stycznia kupiłem drukarkę HP 3525
klik.
Wszystko super, drukarka z WFI, dupska nie trzeba ruszać, kabla szukać, szał ciał.
Tydzień temu (weekend 10.05 -11.05) drukarka się zepsuła, nie chciała drukować, uściślając wyskoczył komunikat "Zainstalowana głowica drukująca nie jest przeznaczona do tej drukarki lub jest uszkodzona"
Ot tak po prostu, nagle. Nie powiem lekko poirytowany zadzwoniłem we czwartek (15.05) koło 16 do serwisu HP z opisem sytuacji. Nie, nie darłem się, pracowałem w punkcie obsługi klienta w supermarkecie i wiem, że darcie ryja na pracownika tylko pogorsza sytuacji, a na dodatek psuje humor nam obojgu.
Sratatata parę minut gadki, po czym miły Pan powiedział, że nowe urządzenie zostanie do mnie przysłane. Ot tak po prostu. Bez żadnych reklamacji, serwisowania produktu itd.
I oto przed chwilą odwiedził mnie kurier :)
Nie powiem, czytając nieraz chociażby na wykopie historie o bezpodstawnie odrzuconych reklamacjach, jestem bardzo miło zaskoczony postawą HP. Tak trzymać!
I teraz mam dwie drukarki :) Zepsutą muszę odesłać na dniach.
tl;dr
pokaż spoiler Drukarka kupiona w styczniu, zepsuła się na poczatku maja, po 5 minutach rozmowy telefonicznej przysłano mi nową
Komentarze (155)
najlepsze
Słowem - plan jest, wchodzę w wykop - a tu, cholera, pochwała. Idź Pan w diabły. :D
Ja wiem, że te tanie drukarki to zazwyczaj produkt jednorazowy - do wyczerpania tuszów startowych, bo potem to już tusze droższe od nowej drukarki, ale bez przesady...
Tylko ze ja mieszkam w Belgii, to troche lepiej traktuja...
Przyznać się ( ͡° ͜ʖ ͡°)