Witam.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż niżej opisana sytuacja niema na celu odradzania usług biura podróży TUI, niemniej jednak sytuacja która mi się przytrafiła jest wg. mojej oceny perfidnie bezczelna.
Dotyczy: Bułgaria, Hotel Esperanto pobyt na 7 dni dla dwóch osób z "
pokojami w super cenie". Cena pierwsza z rabatem 1494zł
//www.tui.pl/wakacje-samolotem/blisko-i-cieplo/bulgaria/hotele;show,2443,hotel-esperanto-boj11006?hotel=5602&m=h&transport=1#wylot=BZG,GDN,KTW,KRK,LUZ,LCJ,POZ,RZE,SZZ,WAW,WRO&len=ln68&lm=1&dt_from=06-06-2014&os_dorosle=2
Po wyszukaniu konkretnej oferty na stronie www.TUI.pl zdecydowałem się pierwszy raz na rezerwację internetową do czego zachęciły mnie dobre rabaty zamiast korzystać jak zawsze z lokalnego biura podróży, jako iż miałem dwa pytania odnośnie samej lokalizacji hotelu postanowiłem zadzwonić na infolinię. Po miłej i bardzo profesjonalnej rozmowie ze strony konsultanta zostałem poinformowany iż cena po rabacie wyniesie konkretnie 1514 zł. - kilkadziesiąt złotych drożej niż być powinno faktycznie czyli 1494zł ale niema sprawy i tak byłem dalej zdecydowany.
Wystarczyło odejść na 10minut od komputera żeby cena na stronie tui wzrosła nagle do 1894 zł. Ale jak?
Dzwonię więc ponownie aby poinformować że chcę zrobić rezerwację ale najwidoczniej w systemie wkradł się jakiś błąd i nie zgadzają się ceny.
Wyjaśnienie konsultanta było proste: Pokój który był w tej cenie został już sprzedany, a dwie kategorie wyboru pokoi to jednak niema znaczenia bo dzielą się one również jeszcze na jakieś "podkategorie" czy coś w tym stylu, które nie zostały uwzględnione na ich stronie. ŻE CO!? Ale tłumaczę że dzwoniłem 10 minut temu i cena na stronie była 1494zł, po telefonie do was ustalona została na 1514zł a teraz 1894zł!?? Odpowiedź: niestety ale do poprzedniej oferty i ustalonej ceny już nie wrócimy.
Wniosek: Dwie kategorie z pokojami do wyboru ale i tak jest jeszcze kilka wariantów cenowych ustalonych wg. biura.
Dziwny zbieg okoliczności, gdzie konsultant wiedział iż jestem w 100% zdecydowany na zakup tej oferty i po 10 minutach cena zmieniła się o równiutkie 400zł.
TUI - rabatami zachęcacie do zakupu przez internet i zagrania typu
szybkiej zmianie cen bo klient jest zdecydowany TO I TAK WEŹMIE na pewną nie są dobrą reklamą i tylko utwierdzają w przekonaniu te mniej przekonane osoby do internetu że jednak lepiej nie robić żadnych zamówień przez internet.
Niestety nie udało mi się uchwycić pierwszej ceny ale na stronie głównej została jeszcze widoczna stara cena 1072zł za osobę na 7dni : (druga oferta od góry Hotel Esperanto)
//www.tui.pl/last-minute/#/page%3D1%26from_filters%3D1%26wylot%3DBZG%2CGDN%2CKTW%2CKRK%2CLUZ%2CLCJ%2CPOZ%2CRZE%2CSZZ%2CWAW%2CWRO%26len%3Dln68%26len_dw%3D7%26os_dorosle%3D2%26dzieci%3D0%26last_minute%3D1%26transport%3D1%26kraj%3D35%26region%3D116%26per_page%3D15%26sortBy%3Dcena%3Dasc%26per_page%3D15
Jednak po wejściu na ofertę widać jak cena zmienia się z 1072zł. na 1272zł.
//www.tui.pl/wakacje-samolotem/blisko-i-cieplo/bulgaria/hotele;show,2443,hotel-esperanto-boj11006?hotel=5602&m=h&transport=1#wylot=BZG,GDN,KTW,KRK,LUZ,LCJ,POZ,RZE,SZZ,WAW,WRO&len=ln68&lm=1&dt_from=06-06-2014&os_dorosle=2
Poniżej zamieszczam filmik aby chociaż troszkę przedstawić niezgodność oferty.
https://www.youtube.com/watch?v=teyL2PHU1Jw&feature=youtu.be
Komentarze (7)
najlepsze
Właśnie wróciłem z biura w swoim mieście gdzie na początku nie mówiąc o tej sytuacji Pani odradziła wybór TUI spośród innych ofert właśnie ze względu na dziwne sytuacje cenowe już przy finalizowaniu zamówienia, a jak jej opowiedziałem o moim przypadku to się nic nie zdziwiła, nie pierwszy nie ostatni tak potraktowany przez tui. Irytujące jest bardzo podejście że jak i tak weźmie to czemu by nie
cieszymy się, że zainteresowałeś się naszą ofertą. Szkoda, że w związku ze swoimi wątpliwościami nie odezwałeś się wcześniej do nas np. na fanpage'u. Ale całe szczęście odnaleźliśmy Twój wpis i mamy szansę wyjaśnić tę sytuację.
Nikt w naszej firmie ręcznie nie zmieniał oferty po Twoim telefonie. Last minute charakteryzuje się tym, że ceny zmieniają się bardzo dynamicznie. Przy bliskich terminach nie tylko z dnia na dzień, ale nawet z godziny
wchodze do sklepu promocja, wychodze sie zastanowic, wykupili albo skonczyli promocje - to teraz bede psioczyl w necie
jelsi kupujesz wycieczki to czyn to za pomoca niemieckich stron operatorow prawda tak stara jak to ze na wybory krula nikt nie pojdzie i znow przegra
po pierwsze jak kupuje ze skapca to mam taniej jak wejde bezposrednio to mam drozej jak zadzwonie to bede mial drozej
zreszta dzwonic do sklepu netowego? juz trzeba zatrudnic kolejnego pracownika ktory z toba pogada bo jestes leniwy i w sieci nie umiesz poszukac odpowiedzi wiec musi byc drozej