@mwitbrot: Tego typu jednostki to typowe wańki wstańki - jak nie położysz to i tak wstanie. Wbrew pozorom małe kutry mają bardzo dużą dzielność morską, i dopóki nie zaleje ładowni lub maszynowni to naprawdę dużo potrafią znieść.
Załoga jest. Statek wbrew pozorom nie tak łatwo nie tonie.
Nauczyciel który uczył mnie w technikum pływał przez prawie 40 lat i tylko raz miał sytuację podbramkową. Było to na statku 100-110 metrów, który przyjmował też towar na pokład. No i wieźli drewno. Drewno jest bardzo niewdzięcznym ładunkiem. Podczas sztormu, dochodziło im do takich przechyłów przez to drewno, że autentycznie wszyscy mieli stracha że statek zatonie. Kapitan podjął decyzję o
@vincii89: W naszej pięknej polskiej firmie PŻM członków rodziny można wozić ze sobą za ~7$/d a jak jesteś "obcy" to ok. 50$. Przez atlantyk to jakieś 2 tyg (zależnie dokąd). Zresztą pewnie by Ci szybko minęła, bo kapitan ma obowiązek sprzedawać Ci alkohol, byłbyś ulubieńcem załogi ;-)
Komentarze (64)
najlepsze
A tego wypadku ze statkiem, to nie widziałem:
Tego, co sztauował te samochody z końcówki filmu pewnie później za jaja powiesili.
Załoga jest. Statek wbrew pozorom nie tak łatwo nie tonie.
Nauczyciel który uczył mnie w technikum pływał przez prawie 40 lat i tylko raz miał sytuację podbramkową. Było to na statku 100-110 metrów, który przyjmował też towar na pokład. No i wieźli drewno. Drewno jest bardzo niewdzięcznym ładunkiem. Podczas sztormu, dochodziło im do takich przechyłów przez to drewno, że autentycznie wszyscy mieli stracha że statek zatonie. Kapitan podjął decyzję o
a tam Audi
tam może nawet Żuk stoi i ma wyje*iste hamulce