1 kwietnia na profilu Play zobaczyłem tę promocję:
Nie myśląc długo, doładowałem konto dokładnie o
14.27 kwotą dokładnie
51zł.
Zgodnie z ofertą powinienem dostać 51zł premii. Jak pewnie już się domyślacie -
nie dostałem.
W zasadzie dopiero rano (2 kwietnia) zorientowałem się, że płatność została zaksięgowana parę minut po północy (0.17) i nie przyznano mi premii. OK. Zdarza się. Założę sprawę na play24, wyjaśnię, załatwię.
No chyba, że nie załatwię...
Tyle, że nic nie załatwiliśmy.
Dostałem tylko prykaz, żeby sprawę zgłosić do PAYU jako odpowiedzialnego za księgowanie.
No dobra, to atakuję PAYU i w odpowiedzi dostaję:
O zgrozo, mam się zgłosić do Play (znowu?). Nie ma mowy! Nie gramy w pingponga, a ja nie jestem piłeczką pomiędzy Play a PAYU.
Macie swoje umowy? To się dogadujcie:
No więc jak się domyślacie,
odpowiedzi nie było ani na tego maila, ani na kolejne przypominające.
Założyłem więc znów sprawę na Play24, babka do mnie zadzwoniła, pogadała, obiecała przekazać dalej. Dzisiaj zobaczyłem, że sprawa zamknięta po płatność dotarła do nich po północy...
Ale ja nie wysłałem po północy, nie wysłałem nawet tego godzinę wcześniej. Wysłałem 10 godzin wcześniej. Na stronie PAYU jest informacja, że jeśli płatność idzie z "Płacę z Alior Sync" to płatność jest online natychmiast. Tak wygląda obsługa klienta obu firm.
Zastanówcie się jak niski poziom obsługi klienta mamy w Polsce.
Ja nie chciałem nic więcej poza wywiązaniem się z umowy. Sam ją spełniłem.
A wy, Play i PAYU?
Tekst opublikowany na zasadzie Prawa do cytatu
Komentarze (33)
najlepsze
- doładowanie kwotą 51 PLN zostało zlecone 1 kwietnia o 2014 o godzinie 14:27
- PayU wykonał zlecenie doładowania zgodnie z ich regulaminem po zaksięgowaniu środków na ich koncie z
PLAY nie ma podstaw aby uznać Twojej reklamacji bo zlecenie doładowania zrealizowano po północy. Realizacja on-line = środki prawie natychmiastowo są na koncie, co nie jest jednoznaczne z natychmiastowym realizowaniem usługi doładowania. Wiem, że się powtarzam.
Szybciej doładujesz konto kodem z kiosku niż
1. Zleciłeś doładowanie konta ze względu na promocję DZISIAJ
2. Pośrednik transakcji - PayU ZREALIZOWAŁ doładowanie dnia NASTĘPNEGO - kilka minut po północy.
Miej pretensje do PayU. Play nie ma podstaw uznania reklamacji.
a teraz pewnie wejdzie to na główną, 10 000 osób to przeczyta, powiedzmy 10
Człowieku zrozum, tu nie ma olewania klienta ze stronu telekomu. Jest tu typowy błąd firmy pośredniczącej przy transakcji a konkretnie PayU.
W widać aktualnie płaczesz, bo nie dostałeś bonusu, PayU za późno zleciło przelew i wiesz ze od nich nic nie wydębisz bo mają w dupie opinie paru łepków na wykopie i tak kazdy przez nich robi szybkie przelewy bo nie ma alternatywy. Chyba myslisz, że może na wykopie chociaż PR'owcy Playa są i Ci coś podarują takie mam
Magia wykopu>
Dostałem właśnie info z Play i z PayU, że przyjrzą się sprawie raz jeszcze, wspólnie. Niemożliwe staje się możliwe...
Mam wrażenie że cały wykop założony przez PR Orange lub innego operatora.
Ja skorzystałem z dokładnie tej samej promocji - > bonus otrzymałem.