Witam,
Chciałbym ostrzec wszystkich użytkowników wykopu przed zakupami w sklepie saturn (Galeria Krakowska).
Dzisiaj po południu zakupiłem tam, jak myślałem, nowego Ipada (16gb retina) 1549zł. Po powrocie na mieszkanie dałem go mojej dziewczynie w celu rozpakowaniu. Po rozpakowaniu usłyszałem, "ooo Ipad jest włączony". Pierwsza myśl, że tak szybko się włączył, że nawet nie zauważyła, ale po bliższym przyjrzeniu, okazało się, że dostałem używanego Ipada(screen1). Poprzednim użytkownikiem był najprawdopodobniej Manindra (tak też nazywał się Ipad "Manidra's Ipad") bardzo łatwo znaleźć go na znanym portalu społecznościowym i dowiedzieć się że aktualnie mieszka w Krakowie....
Nie dość że Ipad został odłożony na półkę i sprzedany jako nieużywany, to nawet nikt nie pofatygował się aby wyczyści z niego dane użytkownika. Mogłem zatem zaznajomić się między innymi z historią przeglądania stron Manindra i wszystkimi innym skonfigurowanym przez niego aplikacjami!
Wykonałem telefon do centrali saturna, tam kazano mi zadzwonić do Galerii Krakowskie, nikt jednak telefonu tam nie odbierał. Udałem się więc osobiście do sklepu w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W dziale obsługi klienta jedyne czego się dowiedziałem że "to dziwne" i że mogę:
- dopłacić 500zl do wyższego modelu bo tego już nie mają więcej na stanie oprócz ekspozycji
- oddać ipada i poczekać do tygodnia czasu na zwrot pieniędzy(płatność kartą) - tak też zrobiłem więc chwilowo nie mam ani Ipada ani pieniędzy
Brawo Saturn!
Komentarze (331)
najlepsze
Pominę fakt, że przez Media potem taki klient myśli, że wszystko wszędzie może zwrócić. Polecam docenić takie sklepy gdzie zwrotów nie ma (bo przy zakupie na miejscu według prawa, nie ma).
10 dni zwrotu przysługuje tylko i wyłącznie przy zakupach na odległość, gdzie też jest zapisek, że towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym.. To o czym piszesz to niezgodność towaru z umową. Ale tam też jest zapis, że: wady fabryczne, używanie czy rysy nawet nie uprawniają do skorzystania z niezgodności. A i najważniejsze, nawet wtedy Sklep ma obowiązek nieodpłatnego uśnięcia
Potem się dziwicie.
W sklepach internetowych to samo.
Zrozumcie, że towar ze zwrotów nie dematerializuje się tajemniczo, tylko wraca na półki.
Ergo - chcesz mieć możliwość zwrotu w sklepie, to licz się z tym, że możesz kupić towar pochodzący z takiego zwrotu.
@Turian: :D
Jest to normalna procedura, każdy chce prawa do zwrotu ale już kupić takiego to nie chce.
Jedyna wina sklepu to niewykasowane dane.
Nawet w supermarkecie widać takie zachowanie np psikanie dezodorantem zapach ok, ale nie weźmie tego który sprawdził tylko nowy.
@aleks_frett: mądrzu kupują wtedy gdy jest promocja i po prostu jest taniej niż nawet w sklepach internetowych. Niektórzy kupują dlatego, że cena jest niewiele wyższa niż w internecie a jest weekend i chcą mieć już,