Towary po rzekach nie płyną
Jak wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli, żegluga śródlądowa w Polsce w zasadzie nie istnieje. Do użytku nie nadaje się 90 proc. dróg wodnych, a przywrócenie ich do stanu używalności kosztowałoby 14 mld zł,
emanueld z- #
- 75
Komentarze (75)
najlepsze
W tym znalezisku koszty rewitalizacji samego szlaku Kraków-Gdańsk szacowane są na 100 mld zł a Gdańsk-Bydgoszcz na 20 mld...
@cbreaker: tu nie chodzi o polaczenie Szczecina, Wroclawia z Krakowem. Tylko z Czechami a nawet o polaczenie Odry z Dunajem i Laba, przeciez na tej inwestycji zyskalibyśmy
Czesi zamiast portu w Hamburgu wybieralby Szczecinski.
http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=29
a nie lepiej i szybciej przewozić koleją?