@sylwke3100: Wystarczy jechać zgodnie z przepisami i poćwiczyć hamowanie, by móc zatrzymywać się w przewidzianym miejscu a nie na zasadzie "uda się albo nie uda". Większość problemów to wg mnie sprawa właśnie odpowiedniego wyhamowania, bo jak ruszysz to jedzie.
od 2:24 do 3:06 jest odcinek osygnalizowany odpowiednio wskaźnikami We8a i We9b co oznacza że lokomotywa elektryczna nie powinna pobierać prądu z sieci trakcyjnej. Niestety na tym filmie wyraźnie słychać że "motory grają" a więc silnikki trakcyjne są zasilane - czyli..... pomijając nie zasosowanie się do wskaźników po naszemu maszynista EU07 oszukiwał :)
@Webster666: No więc takie wskaźniki stosuje się przy podłużnym sekcjonowaniu sieci. Jeżeli jedna sekcja sieci przed wskaźnikiem mogła być zasilana z innej podstacji niż sekcja za wskaźnikiem to mogła występować duża różnica napięcia. Jeżeli jednak sekcje są zwarte wyłącznikiem sekcyjnym to napięcie jest takie samo. Jeżeli lokomotywa przejechałaby przez taki odcinek przy otwartym wyłączniku i przy poborze prądu trakcyjnego z sieci to na skutek nagłej zmiany napięcia nastęuje nagła zmiana siły
Komentarze (64)
najlepsze
- Kiedy wsiadasz czas jest nie zgodny z rzeczywistym o przynajmniej 5 minut.
- Po wejściu znajdujesz się nagle w dalekiej przeszłości.
- Szybkość przestaje być odczuwalna
- Kiedy wysiadasz o planowanym czasie, nagle się okazuje, że zegary na pokładzie działały wolniej i jest już godzinę później, niż Ci się wydaje.
DMC 12 to był tylko prototyp ;D
OI49-69 był mniej załadowany.
Ale ogląda się świetnie.
Polecam symulator MASZYNA!
@Jarek_P: Mi się też w pierwszej chwili z tym skojarzyło ale nie wpadłem na to że do baobabu.