Gdybyś nie napisał, że rekin jest komputerowy to pewnie bym nigdy o tym nie pomyślał. Jeżeli jest komputerowy to wygląda bardzo realistycznie.
Tylko te kratkowanie na początku, gdy rekin porusza się bardzo szybko w małej odległości, może być podejrzane. Można jeszcze przyczepić się do otwartej paszczy na koniec (zdjęcie poniżej).
Zbyt skomplikowane na efekt komputerowy, klatkowanie na początku mogło by być podejrzane ale to raczej efekt stabilizacji obrazu w kamerze lub automatu youtuba (na samej stabilizacji się nie znam, ale ją podejrzewam) albo też kompresji kodeka lub buforowania podczas nagrywania video.
Sam shader (czy tam właściwie- materiał) rekina jest za bardzo realistyczny w detalach, ruch skrzel, mikro fałdki skóry. Nie wygląda to na robotę grafika. Ruch, zachowanie też oddają pozytywne wrażenie. A
@marviz: To MOGŁOBY być CG, ale nie na poziomie amatorskim. Kwestia włożonej pracy i umiejętności. Raczej nikomu nie opłacałoby się poruszać jakiegoś studia od FX do zrobienia czegoś takiego. (Shader miałby odpowiadać za ruch skrzel?).
Komentarze (5)
najlepsze
Tylko te kratkowanie na początku, gdy rekin porusza się bardzo szybko w małej odległości, może być podejrzane. Można jeszcze przyczepić się do otwartej paszczy na koniec (zdjęcie poniżej).
Reszta idealna.
Sam shader (czy tam właściwie- materiał) rekina jest za bardzo realistyczny w detalach, ruch skrzel, mikro fałdki skóry. Nie wygląda to na robotę grafika. Ruch, zachowanie też oddają pozytywne wrażenie. A