Największy ładunek, jaki miałem okazję oglądać, a nawet się z nim mijać, miał 7 metrów szerokości, była ciemna noc, DK 22 gdzieś w okolicach Czerska. Dziwne uczucie, gdy jedziesz sobie ( a właściwie dość szybko ciśniesz, bo 3cia w nocy, ruch znikomy, a działo się to z 10 lat temu, gdy w ogóle ruch był dużo mniejszy niż dziś ), a tu nagle zza górki wyjeżdża radiowóz na bombach, jedzie niemal środkiem
@killerpizza: kierowca jak kierowca, bo sam przejazd to tylko finalizacja całego przedsięwzięcia (ale nie mówię, że to bułka z masłem). Najpierw trzeba taka trasę wytyczyć, przejechać się nią najlepiej, zobaczyć jakie są promienie zakrętów, ile jest miejsca pod sygnalizacją, pod obiektami inż., przeanalizować ich nośność na obciążenia ponadnormatywne. Czasem zdarza się, że jakiś mostek w Wyp#@#owie Wielkim jest wzmacniany za grube tysiące zł żeby przez 30 sekund mógł się na
Kiedyś miałem okazję spotkać grupkę ciężarówek które przewoziły śmigła wiatraków. Na ziemi dopiero robiły wrażenie. Na wiatraku nie ma punktu odniesienia i nie wydają się tak wielkie:
@kiernek: pomaranczowe felgi - Universal Transport. Jeśli to granica BE-DE to pewnie oddzial z Niemiec wiózł te skrzydłą. Ja pracowałem w polskim oddziale, ale też takie woziliśmy.
W tamtym roku jeździłem jako pilot gabarytów po Polsce ale głównie po Niemczech, mam uprawnienia BF3 (niemiecki obowiązkowy na egzaminie). Farma wiatrowa która powstała koło Legnicy (Taczalin) jest widoczna na ok. 100 km autostrady A4 była przywieziona przez firmę w której jeździłem, pomagali nam holendrzy których też pilotowałem. Czasem chłopaków z Trans Annabergu pokazują w programie "Na osi". Robota nie dla każdego, strasznie odpowiedzialna i czasem nerwowa ale za to również bardzo
Komentarze (47)
najlepsze
źródło: comment_s9CHuhVxyiQrDufH90LyZESEST8uzhst.jpg
Pobierzźródło: comment_6TqBsH1e8nPmZXZnRzHXg7YYOjbgsgbg.jpg
Pobierzhttp://imageshack.com/a/img197/4122/xmoq.jpg
źródło: comment_tfHEZi7s3hY9TL1G8xfwMSPvKHJBappZ.jpg
Pobierz