Dużo emocji widać w odpowiedzi świeżaka, jakby osobiście go to uraziło. Mniemam zatem że za klawiaturą siedzi młody właściciel firmy i to on pisał, pisze te komentarze. Pewnie dlatego tyle w nich agresji i Janusza. Panie zajmij się pan gotowaniem i firmą, a PR zostaw profesjonalistom.
"OFICJALNE STANOWISKO ŚWIEŻAKA: nie zmienia się nic, kuchnia jest najlepsza w historii na HASŁO GET MORE SOCIAL - kawa po obiedzie na nasz koszt rezerwacje przyjmujemy pod numerem 886-886-856"
Obie strony winne wg mnie. Klient faktycznie mógł to zgłosić, wtedy mógłby psioczyć gdyby lokal nie zaproponował rozwiązania tej sprawy. A druga strona też buractwem leci w komentarzu, więc cóż...
@fizzly: po poerwsze mógł zgłosić bo to jego dobra wola ale troszkę bardziej prywatnie, podejsc do lokalu pogadac a nie na necie kozaczyć i to publicznie.
Komentarze (296)
najlepsze