Niezmiernie przykro jest nam słyszeć, że nasz produkt nie spełnił Pańskich oczekiwań. Dostarczenie zimnego posiłku w niesatysfakcjonującej formie nie powinno zdarzyć się firmie, która kładzie nacisk na zapewnienie najwyższej jakości i zadowolenia klientów. Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na problem, z naszej strony deklarujemy dołożenie wszelkich starań aby podobna sytuacja nigdy się nie powtórzyła. Mamy także nadzieję, że w ramach rekompensaty zechce Pan przyjąć od nas podwójne zaproszenie na kolację do naszego
Zawsze mam mieszane uczucia czy reklamowac jak cos jest nie tak z zarciem czy w restauracji czy na wynos, no bo nawet jesli uznaja reklamacje i dostane zarcie na wymiane to co z tego? Kto wie co w nim tym razem siedzi? Niestety taka jest w wiekszosci ludzka natura...
@Daareek: czuję się zwykle podobnie. Chociaż narzekając na obsługę i jakość jedzenia zawsze mam w głowie, żeby za bardzo nie zadzierać z ludźmi, którzy podają mi jedzenie...
@WEBUNIKAT: Pamiętaj jednak, że jak coś napsioczysz na jedzenie, to mogą nacharać Ci drugie pół sosu/ obiadu z wdzięczności. Także wole siedzieć cicho i jeść coś zjadliwego niż, później obiadać się ciepłą charą...
@Aureos: i nic by ich to nie kosztowało, bo pewnie facetowi nawet się nie chciało, machnąłby ręką i rozeszłoby się po kościach. Zawsze lepiej obrażać i kozaczyć w internetach. Jak czujesz się zajebisty to musisz być zajebisty, nie ma bata, nikt Ci nie podskoczy. Taki protip od Cebula PR Social Media Ejdżency ;)
O Świeżak :) Tuż pod moim blokiem. Sytuacja mogła być lepiej rozegrana - to racja. A gotują całkiem znośnie - jak za te pieniądze. Smaczne, domowe jedzenie jak w barze mlecznym. Na miejscu - nie ma opcji by jedzenie było zimne - sprawdzałem wielokrotnie. Z dowozów nie korzystam, bo mam 30 metrów do tego lokalu więc się nie wypowiem.
Tak sobie myślę, że zawsze prowadząc biznes gastronomiczny trzeba liczyć się z tym,
@opalczynski: Umówmy się, jeśli chodzi o żarcie na dowóz, to chyba najlepszym zdarzają się wpadki. Tyle, że ktoś w firmie się niepotrzebnie zagotował. Wystarczyło napisać "dziękujemy za uwagę, przepraszamy, ale następnym razem prosimy o kontakt zaraz po zdarzeniu. Wtedy będziemy mogli zareagować." Wyszłoby lepiej, a tak zrobił się syf.
Komentarze (296)
najlepsze
@fuser: ZGŁASZAM MULTIKONTO11!
Tak sobie myślę, że zawsze prowadząc biznes gastronomiczny trzeba liczyć się z tym,
I jak juz to DOSTALAM. ;) moze kilka razy. Zwykle jest pomiedzy ciepla a goraca.