Szczerze powiedziawszy - jeszcze ani razu nie udało mi się dostrzec barki przycumowanej do rampy rozładunkowej w hipermarkecie, czy w innym miejscu. Myślę, że to może być kluczem do rozwiązania.
@LouisCypherr: bocznicy kolejowej przy hipermarkecie też nie widziałeś, co doskonale dowodzi bezsensu transportu kolejowego.
Poinformuj o tym PKP Cargo i DB Schenkera. Jestem przekonany, że podziękują ci za unaocznienie bezsensu ich biznesu i góra za tydzień zamkną działalność.
Juz spiesze z wyjasnieniami! Okazuje sie, ze polskie rzeki sa niezeglowne, sa krete i plytkie, do tego nie wszedzie da sie dostarczyc towar droga rzeczna, ktora jezlei juz to wije sie dwa razy dluzszymi trasami niz i tak krete polskie drogi. Dlatego z praktycznego powodu zegluga powinna odejsc w zapomnienie - tak samo jak lektyki i inne "ekologiczne" srodki transportu.
Komentarze (45)
najlepsze
Poinformuj rzeczone firmy o możliwości transportu barkami, a zobaczysz jak góra za tydzień obie przerzucą się na transport rzeczny.
Poinformuj o tym PKP Cargo i DB Schenkera. Jestem przekonany, że podziękują ci za unaocznienie bezsensu ich biznesu i góra za tydzień zamkną działalność.
Firmy transportowe to silne lobby. Kilku prominentnych polityków ma firmy transportujące tirami i dlatego tworzyli prawo dobre dla siebie.
.
Pierwszy z brzegu, zapotrzebowanie na energię:
1,7 ma pasek dwa razy dłuzszy od 1,3.
Pasek z tirem powinien być dłuższy od paska ze statkiem trochę ponad 3 razy (1,3 x 3 =3,9)a jest dłuższy prawie 5,5 raza.
Komentarz usunięty przez moderatora