@Owner wersja z allegro nie ma sensu. Po pierwsze - nie polecam kupować Oculusa w wersji dev, po drugie - przez oryginalną stronę oculusvr.com jest taniej.
@TheGeek: demo nie działa bo wymagana jest wersja ze steama. ETS działa bez problemu. Tak samo jak HL2 i kilka innych steamowych tytułów. Niedawno Steam zapowiedział jakiś specjalny dział z grami dla Oculusa.
Poprawić rozdzielczość to akurat najmniejszy problem - znajdą się kupcy na oculusa to znajdzie się producent ekranów. Jak nie w pierwszej generacji, to w drugiej będziemy mieć rozdzielczość 4k. A największym problemem DevKita jest Screen Door Effect -
Miałem przez tydzień do swojej dyspozycji. Niestety nie używałem więcej jak 15-20 minut dziennie, bo po tym czasie chciało mi się rzygać za każdym razem. :/ Nowa wersja ma kamerkę śledzącą ruchy użytkownika, która podobno to naprawia, ale i tak to chyba nie zabawka dla każdego. No i większość dostępnych obecnie dem jest dosyć słabe, zwłaszcza jeśli chodzi o grafikę, pozostaje mieć nadzieję, że więksi deweloperzy włączą się do gry i wydadzą
Mam nadzieję, że będzie to cudeńko kiedyś współpracować z Microsoft Flight Simulator. :)
@stapleton: współpracuje z War Thunder ... również bardzo realistyczna gra pod wzgledem symulacji z genialna grafika.
Pozatym gra domyslnie jest w najpopuralniejszych silnikach tzw CryEngine, Unity i Unreal Engine, co oznacza ze w od groma gierek bedzie mozna pograć z Oculusem, tylko oczywiscie jeśli w grze nie jest tworzony specjalnie pod Oculusa to wrazenia bede zdecydowanie mniejsze.
I to całkiem nieźle. Co prawda nie natywnie, ale dzięki sterownikom Tridef lub VorpX można bez problemu uruchomić. VorpX lepiej sobie trochę z tym zadaniem radzi - działa pełen head tracking.
Komentarze (92)
najlepsze
- pierwszy komputer - ZX Spectrum;
- pierwszy pecet w domu - 286 DX;
- pierwszy pecet z kolorem i muzyką - 386DX; matkooo, jaki ten Creative zrobił mi czad, "Syndicate" nabrał nowego wymiaru;
- demo Dooma kupione wysyłkowo w Bajtku, człowiek myślał, że to już szczyt i koniec urealniania gier;
- pierwszy kontakt z Internetem, A.D. 1994;
-
@GrzegorzSkoczylas: A ja dalej czekam :(
Directx 9.0c może? Sprzętowa obsluga refleksów wody wymiatała
rzeczywiscie, az kusi.
Poprawić rozdzielczość to akurat najmniejszy problem - znajdą się kupcy na oculusa to znajdzie się producent ekranów. Jak nie w pierwszej generacji, to w drugiej będziemy mieć rozdzielczość 4k. A największym problemem DevKita jest Screen Door Effect -
- Eve Online
- Dying Light (nie mogę się doczekać)
- DayZ
itp, lista tutaj
@stapleton: współpracuje z War Thunder ... również bardzo realistyczna gra pod wzgledem symulacji z genialna grafika.
Pozatym gra domyslnie jest w najpopuralniejszych silnikach tzw CryEngine, Unity i Unreal Engine, co oznacza ze w od groma gierek bedzie mozna pograć z Oculusem, tylko oczywiscie jeśli w grze nie jest tworzony specjalnie pod Oculusa to wrazenia bede zdecydowanie mniejsze.
I to całkiem nieźle. Co prawda nie natywnie, ale dzięki sterownikom Tridef lub VorpX można bez problemu uruchomić. VorpX lepiej sobie trochę z tym zadaniem radzi - działa pełen head tracking.