Podejście do klienta przez firmę Logitech
Witam wszystkich :) Jestem tutaj nowy i mam nadzieje że moje a raczej mojego kuzyna znalezisko przyjmie się ciepło. Chciałbym pokazać jakie podejście do klienta ma firma Logitech(bez spojlera)
Reginald911 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 32
Komentarze (32)
najlepsze
Ja za to dziś obchodzę mały jubileusz:)
Dziesiąty raz wysłałem do "naprawy" monitor Gateway XHD 3000 serwisowany w firmie CK Mediator (Funtech).
Zamiast przyłożyć się w serwisie kasują moje posty na facebooku
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/362972-nierzetelny-gwarant-ck-mediator-monitor-gateway.html
link do filmów z usterką:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLqPwLOBG0kAS0Axp90DVsJYjGp0TLUo-3
Jednym zdaniem: zepsuło się, to opalarka w dłoń i jedziemy. Koszty naprawy żadne, a może pochodzi 2-3 miesiące a potem od
Przerzuciłem się na Logitecha
Ostatnio LPM zaczął nawalać, więc postanowiłem, że zgłoszę to na gwarancji. W końcu kosztowała prawie 200zł a nie miała jeszcze roku.
Okazało się, że wylała bateria i zalała całą naklejkę znamionową. Bałem się, że mi to odrzucą, ale mimo wszystko zgłosiłem myszkę do serwisu.
Wysłali mi maila ze wszelkimi szczegółami odnośnie przesyłki kurierem, tydzień później dostałem działający i naprawiony sprzęt z
Na gwiazdkę zamówiłem sobie router przenośny Tenda 3g150b. Był to może niecodzienny wybór, ale miałem inny router mobilny, z wgranym firmware z tego cuda, i gwarantował mi kompatybilność z moim modemem (zte mf195 ). Po pobawieniu się zauważyłem ,że zamiast polskich ISP są portugalskie. Napisałem do producenta (25 grudzień). Odpisali mi ,że dziękują i poprawią się w następnej wersji (26 grudzień) a po kilku dniach (28