Moja gra na Steam Greenlight - QbQbQb
Jak zarobię pieniądze to otworzę studio i zatrudnię ludzi. Twórzmy nowe miejsca pracy. Wspierajmy polski gamedev :)
rezoner z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 249
Jak zarobię pieniądze to otworzę studio i zatrudnię ludzi. Twórzmy nowe miejsca pracy. Wspierajmy polski gamedev :)
rezoner z
Komentarze (249)
najlepsze
Widać że masz talent, ale w mojej ocenie Twoje produkcje nie mają większych szans na komercyjne sukces. Dwa główne problemy:
1. Są płatne(androidowe wersje). Teraz dominują darmowe, i gracze darmowych oczekują. Gra musi być naprawdę wyjątkowa żeby gracze byli gotowi za nią zapłacić i mieć spory rozgłos, żeby do takowych dotrzeć.
Przykładowy
Parę miesięcy później zrobiłem Hotline Trail, które pomimo malutkiej skali zaliczyło artykuły w RPS, Gamasutrze, czy PCGamer
Wiem, że na androidy lepiej pchać reklamy, ale w środowisku - w którym pracuję (cocoonjs) jest to conajmniej
http://www.gamasutra.com/blogs/BetableBlog/20120815/176014/Making_money_with_free_Android_apps.php
oraz cytat:
"..This tells us that while users dislike ads, they dislike paying for apps more."
I fajna gra :)
aha czyli moglbyc miec 20-300tys. z dotacji
zrobic firme i zarabiac ale wolisz czekac w nieskonczonosc robiac soft dla otwartego klienta nie biznesowego ktory kradnie soft z sieci
no to nie wroze ci sukcesow
Zobacz jak Humble Bundle jest popularne, a ile platformówek w oldskulowych wrzucają do
Powód nie z d--y, a poprostu osobista konkluzja.
Pozdrawiam.
Komentarz usunięty przez moderatora