Świąteczne zakupy w Merlin.pl - wielkie opóźnienia, wielka frustracja
Sklep internetowy Merlin.pl od początku miesiąca zalega z wysyłkami, nie odpowiada na maile i nie można połączyć się z ich Biurem Obsługi Klienta. Osoby czekające na zamówienia piszą miażdżące opinie w Internecie, a sklep nabrał wody w usta.
g.....s z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
Komentarze (8)
najlepsze
Szanowny Panie,
Dziękujemy za korespondencję nadesłaną do naszego sklepu.
Informuję, że magazyn daje gwarancję dostarczenia zamówienia do Świąt.
W związku z okresem świątecznym, doszło do opóźnienia w wysyłce części złożonych przez naszych Klientów zamówień.
Ilość realizowanych zamówień była wyższa, aniżeli to przewidzieliśmy.
Jest nam niezmiernie przykro, że dana sytuacja miała miejsce i dołożymy wszelkich starań, aby nie powtórzyła się ona w przyszłości.
W ramach rekompensaty, bon w wysokości 50
Status zamówienia "towar spakowany i gotowy do wysyłki w ciągu 2 dni roboczych" zmienił się po 7 dniach czyli 17 grudnia. 19 grudnia dostałem informacje z BOK sklepu Merlin że wysyłka nastąpi w ciągu kolejnych 2 dni roboczych licząc od 19 grudnia. Czyli wysyłka w ciągu 24 godzin możliwe, że będzie trwała 2 tygodnie.