@Mamut: klisza jedynie jeszcze osiaga efekty w fotografii studyjnej i mody. Tam niejeden nadal ciagnie na hasselbladzie czy mamiji i obrabia to pozniej skanerem bebnowym, wyduszajac z duzej ramki ponad 100 megapikseli.
To zestawienie jednak dotyczy fotografii reporterskiej, a tam chodzi o szybkosc reakcji, nie ma miejsca na wybredny sprzet, czy eksperymenty z ustawieniami.
Zdjecie musi powstac po jednym nacisnieciu klawisza. Najlepiej jesli nic nie trzeba ustawiac, a aparat strzeli 30
Ogólnie to zakopałem, bo wnioski i teorie autora są z deczka do dupy. Nikon ma o wiele lepszą matrycę? (jestem nikoniarz)
a poza tym najnowsze Nikony mają znacznie lepsze matryce.
Dziwi tylko brak aparatów Sony, które także ma w ofercie profesjonalne pełne klatki. mnie nie dziwi- dostępność szklarni i akcesoriów tu przeważa. Na takiej samej zasadzie mamy nvidię i ATI, ja nie umiem sobie przypomnieć 3-ciego innego producenta.
Komentarze (105)
najlepsze
To zestawienie jednak dotyczy fotografii reporterskiej, a tam chodzi o szybkosc reakcji, nie ma miejsca na wybredny sprzet, czy eksperymenty z ustawieniami.
Zdjecie musi powstac po jednym nacisnieciu klawisza. Najlepiej jesli nic nie trzeba ustawiac, a aparat strzeli 30
a poza tym najnowsze Nikony mają znacznie lepsze matryce.
Dziwi tylko brak aparatów Sony, które także ma w ofercie profesjonalne pełne klatki. mnie nie dziwi- dostępność szklarni i akcesoriów tu przeważa. Na takiej samej zasadzie mamy nvidię i ATI, ja nie umiem sobie przypomnieć 3-ciego innego producenta.