Eco Vital w Radomiu, zapis rozmowy z konsultantką
Dziewczyna przyznaje się, że nie mogę odstąpić od umowy, bo umowa zawarta jest w siedzibie (przypominam, że firma jest z Poznania, a pokaz był w Radomiu), cała widownia była nagrywana (bez zgody), nie wiem czy ktoś coś kupił bo natychmiast po pokazie wszystkich rozdzielono. Średnia wieku 75 lat
m.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- 55
Komentarze (55)
najlepsze
Nie trzeba mieć zgody na utrwalanie wizerunku osoby prywatnej.
Zgodę trzeba mieć na UPUBLICZNIENIE wizerunku, i to tylko jeśli nie jest częścią szerszej sceny.
Więc kłótnia i żądanie usunięcia trochę naciągane.
Trzeba było wciskać ludziom umowy na telefon, często ludziom starszym, przygłuchym. Szybko mnie zwolniono, bo odmówiłam sprzedaży osobom, które nie rozumiały, co się do nich mówi.
Inni konsultanci powtarzali raz po raz : "ale proszę iść po dowód osobisty, ostatni rachunek za telefon i zaraz panu/pani obniżymy opłaty", a że starsi ludzie są bardzo podatni na manipulacje i lubią sobie porozmawiać... To takie osoby miały najwyższe wyniki sprzedażowe i były nagradzane.
Nikogo
Podkreślam że tak to wygląda w majestacie prawa. Inna sprawa to czy uczciwe są tak perfidne chwyty handlarskie jak wykorzystywanie naiwności osób starszych.
Sam latem zrobiłem akcję podobną do Twojej, czyli wybrałem
A jeśli dany blog nie jest zarejestrowany jako prasa, to dana osoba dziennikarzem nie jest ;)
Złamałeś prawo:
1. Upublicznienie nagrania z tą Panią (zwaną dalej konsultantką - w mniemaniu firmy, szeregowym
@gadu-gadu: Zwykle to działa ;)
Ja na swoim przykładzie mogę stwierdzić iz mimo iż znam wiele metod , kiedyś sam je wykorzystywałem to nadal nie mogę się na dziwić iż czasem przystaje i daję się wciągnąć w "dyskusję " ze sprzedawczynią proponującą specjalnie dla mnie promocyjne jakieś szajs.( na mężczyzn działają kobiety , na kobiety mężczyźni ( jeżeli jest przystojny m dobrze ubrany , kulturalny to juz samym wyglądem w 50 % ma klientkę , do osób starszych dzwonią zawsze kobiety , albo z ciepłym głosem , albo zbliżone wiekowo do emerytów - swoją drogą są to osoby najbardziej niekulturalne) .
Literatury na ten temat jest wiele ja osobiście polecam Ci książkę Roberta Cialdiniego - bardzo przystępnie na przykładach opisane różne metody - w sam raz dla osób "zielnych" . Inne metody związane z wpływem agresywnym (marketing Agresywny , metody szantażu , zastraszania ( wymagają już dość dobrej znajomości metod
W KRSie zarówno "ECO-VITAL" sp. z o.o. nr KRS 0000379679 jak i "ECO-VITAL" sp. z o.o, sp. komandytowa nr KRS 0000383274 nie ma wymienionych żadnych oddziałów więc pani w wywiadzie rozmija się z prawdą.
Fajny mają numer kontaktowy 703 303 303 za 2,08 zł/minutę :-|
HTH.