Kupiłem ostatnio na Amazon UK taką oto ładowarkę
Anker 25W 5V / 5A 5-Port USB. Pomyślałem, że fajnie będzie lądować telefony i tablet z jednej ładowarki.
Ładowarka działała bez zarzutu z dwoma smartphonami i tabletem przez tydzień po czym zaczęła się grzać i po prostu przestała działać.
Problem zgłosiłem w sobotę poprzez czat z supportem Amazonu, gdzie miła pani poinformowała mnie, że niestety nie są w stanie wymienić produktu ponieważ nie kupiłem go bezpośrednio od Amazon tylko od sprzedawcy na Amazon Marketplace i zaproponowała mi zwrot pieniędzy. Oczywiście zgodziłem się.
W poniedziałek po zepsutą ładowarkę zgłosił się kurier wysłany przez Amazon a w środę miałem już pieniądze na koncie.
I teraz najlepsze...
Na stronie produktu na Amazon wystawiłem komentarz z godny z prawdą opisałem, że ładowarka padła już po tygodniu użytkowania i dał em 1 gwiazdkę na 5 możliwych.
Na drugi dzień dostałem maila bezpośrednio od producenta ładowarki:
Dear customer,
Thank you for taking time to leave us the review and let us know the problem.
_According to the information you offered, we are afraid the charger you received is manufacturing defective. I sincerely apologize for the inconvenience this purchase caused to you. Although we work hard to ensure high quality standards through multiple quality checks, we regrettably still come across defective products occasionally.
Since you already returned the charger to Amazon, may I know if you got the refund now? We are sorry that we haven't help you out before you contact Amazon._
In this case, may I know if you want a free replacement to you for retry? Or if you have better suggestions, please let us know and we will try our best.
Please keep us updated. Thanks for your understanding towards this matter.
(w skrócie dla tych co mieli mandaryński w szkole: firma zaproponowała mi wysłanie za darmo nowej ładowarki w nadziei że zmienię zdanie o ich produkcie)
Oczywiście odpisałem, że będę wdzięczny za nowa ładowarkę i że z chęcią dam im drugą szansę ;)
Po kolejnych 2 dniach miałem już nową, zupełnie darmową ładowarkę która działa bez zarzutu po dziś dzień ;)
Komentarz na Amazon edytowałem i zmieniłem na 5 gwiazdek.
Komentarze (225)
najlepsze
Wk?@%iłem się niemiłosiernie bo to był dla mnie problem, dałem negatywa to dzwonili i straszyli sądem
A nie, sorry tak to działa ta bolszewicka karykatura kapitalizmu tworzona w cebulandii przez służby specjalne.
BTW: to już się skończyło na wykopie oczernianie Amazonu? Jak chcieli u nas robić dystrybucję to co drugi moronpok twierdził, że nic tam nie kupi. Bo tacy są źli, że stosują system zmianowy i przeszukują pracowników, żeby nic nie ukradli (a przecież można od czasu
@stepBYstep:
zróbcie AMA jak kupować na amazonie, na co zwracać uwagę, kiedy są promocje, czym płacić, jakie są różnice w stosunku do allegro, ja wykopię, z drobnicą już się przerzuciłem z allegro na aliexpress, przydałboby się coś teraz pod firmowe produkty
Szkoda że klient musi się wykłócać o to co mu prawnie przysługuje...
1) Firma jednoosobowa gdzie wydanie 100zł na realizację reklamacji oznacza 100zł mniej kasy w kieszeni właściciela pod koniec miesiąca. Jeśli firma nie zarabia kokosów, to właściciel może być niechętny do jej realizacji.
2) Duża firma, gdzie premie pracowników działu reklamacji zależą od ilości odrzuconych reklamacji.