Witam,siema.Zwracam się do was z prośbą o pokazanie mojej sprawy szerszej publiczności, może ktoś to zobaczy, pomoże w rozwiązaniu problemu... Oto moja historia
Uwaga! Ostrzegam wszystkich, którzy nie chcą mieć kłopotów przed zakupem laptopa Ultrabook Miesiąc temu w sklepie firmowym Sony w CH Manufaktura w Łodzi zakupiłem Ultrabooka za 3800zł. Po tygodniu sporadycznego użytkowania odkleiła się ramka ekranu wraz z samym ekranem. Następnego dnia zgłosiłem uszkodzenie w miejscu zakupu. Pracownicy sklepu wyrazili gotowość zamiany od ręki uszkodzonego laptopa na nowy egzemplarz. Niestety, okazało się , że natychmiastowa zamiana już zarejestrowanego laptopa jest niemożliwa. Zaproponowano mi, żebym zadzwonił na infolinię i zgłosił reklamacje. Na infolinii poinformowano mnie, że w ciągu 2 dni zjawi się kurier po laptopa. Czekałem na niego 10 dni. Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach otrzymałem od Sony odpowiedź mailową i telefoniczną
"Pragniemy Pana poinformować , iż serwisanci stwierdzili uszkodzenie mechaniczne ramki ekranu LCD, które nie podlega warunkom gwarancji. Ewentualna wymiana jest odpłatna a jej koszt wynosi 876.48PLN."+ wysyłka Jeśli klient zażyczy sobie aby odesłać komputer w stanie nienaprawionym, centrum naprawcze może poprosić o zwrot kosztów logistycznych i diagnostycznych, które na dzień dzisiejszy wynoszą 396 PLN"
Może ktoś ma pomysł co zrobić dalej w tej sytuacji? Dodam, że nawet pracownicy sklepu uznają moje racje. Jak dla mnie wygląda to na tanią próbę zbycia mojej osoby jak i wyłudzenie ode mnie pieniędzy.
Sony Vaio o numerze seryjnym 54594789-0007487, numer identyfikacyjny sprawy Sony:9458201 Piotr Waszczyk.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11wMRRX_wg31WJS3yHy2yM8zmxIBkEUMhXZEZKk0,wat600.jpg?author=waszczyk1&auth=52093bd0d54078fc9177a4d4ba03ffd9)
Komentarze (273)
najlepsze
Dziś rano (30.11) dałem Ci znać, że zająłem się Twoją sprawą:
http://www.vaioblog.pl/questions/prosze-o-pomoc-sony-prosze/
Jest