@posuck: :D Znam to uczucie. Sam właśnie robię "trawers" przez kolejne epoki F1 w GTR2 i wychodzi mi na to, że najlepiej mi się jeździ wtedy, kiedy był mój szczyt zainteresowań F1, czyli 1988 rok. Mod z pojazdami z tego roku, a konkretnie McLaren Marlboro, plus Suzuka z tamtych czasów, to coś, co budzi we mnie wyłącznie dreszcz przyjemności z każdym branym zakrętem. :-)
@Umnamed: V10 i większe tylne skrzydło... Ciekawe, jak wyglądałyby rekordy torów, gdyby zachować tamte przepisy. Obstawiam co najmniej 5 sekund różnicy.
Na szczęście FIA zaczyna zauważać że o wynikach w tym sporcie od jakiegoś czasu decyduje elektronika, a nie sam kierowca i zespół. Oby powróciły takie wyścigi jak jeszcze 15-20 lat temu.
@teleimpact: Zawsze liczyła się elektronika (oczywiście dostępna w danym czasie), wystarczy przypomnieć Wiliamsa sprzed, uwaga: 20 lat! i jego aktywne zawieszenie. Później zabronione przez FIA:
Komentarze (24)
najlepsze
@ManTaQue: No i jeszcze Emerson Fittipaldi, w sumie w połowie nasz rodak ;), pierwszy pół-Polak w F1 ;)
//w ogóle całe jest świetne, wykop!
Ale najzabawniejsze chyba były czasy 1971, kiedy
http://www.youtube.com/watch?v=7AME4v3qZkc