Wojna w RTV Euro Agd o ekspres. Klientka ma sposób na sieć
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
p.....4 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 131
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
p.....4 z
Komentarze (131)
najlepsze
.
W Argosie robią problemy ze wszystkim, raz na wymianę czekałem chyba ze 3 miesiące, innym razem w ogóle dziady nie wymieniły ani nie oddali pieniędzy, inny jeszcze razem towar nie miał funkcji takich jak w opisie... Ogólnie polecam omijać ten sklep.
Kupując swojego poradziłem się znajomego, pracującego w tej branży - różnica w reklamacjach między De Longhi a innymi firmami jest nawet kilkukrotna! Najgorsze to Saeco (Philps) i właśnie Elektrolux.
@mar111cin: w Amazon jak za często oddajesz to zamykają konto i nie możesz dalej kupować... Ale z tym niespełnianiem oczekiwań to są krótsze terminy, zazwyczaj 30 dni a wiele produktów jest z tego wyłączonych
Towar możesz oddać tylko wtedy, gdy:
- nie działa ja należy
- zepsuł się przed upływem gwarancji
- "is not fit for purpose"
W żadnym innym przypadku po rozpakowaniu produktu nie możesz oddać zakupionej rzeczy - na przykład ponieważ zmieniłeś zdanie.
Kupując w internecie masz 7 dni na zwrot produktu, jeżeli dalej jest zapakowany w oryginalne opakowanie.
Niektóre sklepy pozwalają oddać produkt bez problemu, niektóre nie oddają pieniędzy,
@steven_seagal:
Ale ona wcale nie chce 2500 pln, tylko chce otrzymac nowy sprawny expres, za ktory przeciec zaplacila.
A ze sklep robi jej pod gorke....