Witam
W nawiązaniu do historii jednego z wykopowiczów:
//www.wykop.pl/link/1585255/jak-to-new-balance-uswiadomilo-mnie-ze-nie-potrafie-wiazac-butow/
oraz
//www.wykop.pl/link/1602403/rozwiazanie-sprawy-z-new-balance-dzieki-pomocy-wykopowiczow/
Chciałbym opisać, niezwykle podobną historię reklamacji butów NB.
Buty marki New Balance, dokładniej model NBWX522BK1H, zostały zakupione w Białymstoku w Auchan dnia 17.03.2013, niewiele ponad 6 miesięcy później doszło do uszkodzenia, dokładniej "pęknięcie na szwie w prawym bucie".
Przeszedł bym obok tego obojętnie i najzwyczajniej oddał te buty jeszcze raz na gwarancję lub napisał odwołanie, lecz przypomniałem sobie o historii wykopowicza pinew, do którego zwrócił się Mateusz Jasiński, w mailu przekonywał że jest mu
bardzo przykro, a osoba odpowiedzialna za odrzucenie reklamacji, Stanisław Rybak
zostanie pociągnięty do odpowiedzialności komentując jego zachowanie jako absolutnie niedopuszczalne, oraz wspominał o
nieodpowiedzialnym rzeczoznawcy.
Oryginalny mail do użytkownika pinew
Jak widać pan Rybak ma się dobrze i w dalszym ciągu odrzuca reklamacje na podobnych podstawach.
Dla porównania zdjęcie wykopowicza pinew
Zdjęcie butów zostanie wysłane wieczorem.
Poprzednim razem się udało, mam nadzieję że tym razem również się uda :)
Komentarze (3)
najlepsze