System komentarzy jest zepsuty, powinno być tak że jak ja zapłacę to powinienem dostać pozytywa bo z mojej strony jako kupującego zrobiłem wszystko jak trzeba a po sprzedawcy wystawiam ja i nie ma ryzyka zemsty ale tak nie jest, nawet jak coś jest nie tak to ludzie wystawiają pozytywy w obawie przed zemstą sprzedawcy, ja olewam ten system i dla jaj wystawiam sprzedawcom jakieś kawały z mirko :) taki mini protest wysmiewajacy
@noisy: > nie chciałbym dawać pozytywa osobie, która może i zapłaciła... ale jest chamska, nie miła i nie można się z nią dogadać.
Klient nasz pan. Dzięki pieniądzom tego chama mają za co kupić buty na zimę albo nowy samochód. Tak więc już za to [kupującemu] należy mu się wielki plus. Sprzedawca nie powinien dopuszczać do takich sytuacji jak opisałeś, klienta ma prawo być zły bo np. pojedzie na ferie bez
@Liquid_Snake: Kupuj z innego konta niż sprzedajesz. Jako kupujący możesz olewać komentarze, które otrzymujesz od sprzedających. Nie mają one najmniejszego znaczenia.
@claudio1: ojej, to mieli zostawić kompletną ściemę? jakby facet napisał, że dostał zły towar i mu usuneli to allegro faktycznie by skopało, teraz to jest robienie sensacji na tym, że koleś zamiast napisać prawdę, pojechał od początku do końca ze ściemą.
@yosemitesam: Dzięki temu wykopowi stwierdziłem, że i mój komentarz sprzed roku usunięto. Dopiero dzisiaj się dowiaduję...
Firma pominęła brak produktu, aż przy płaceniu była kwota inna i to zauważyłem. Głupie śrubokręty. Przyszedłem do domu i wystawiłem za ten jeden produkt neutralny komentarz, bo towaru nie mieli i chcieli to zataić (a w komentarzu ich, że byli tacy dobrzy i proponowali zamiennik - bujda na resorach). W efekcie czekali ponad miesiąc z
powinno być tak, że kupujący wystawia komentarz - sprzedającemu wyświetla się monit, ale bez treści i bez oznaczenia czy pozytywny czy negatywny. W takim wypadku nie ma możliwości zemsty
W tej chwili nawet najgorsze #!$%@? mają może 0.5% negatywów, bo jak ktoś ma 10 punktów i dostanie chociaż jednego negatywa w odwecie, to ze sprzedawaniem się może pożegnać
@Nelson2004: I to jest najlepszy sposób korzystania z allegro sam tak robię. Zakupy poza allegro nie daleko mnie a najlepiej z odbiorem osobistym. Szkoda że mało osób tak robi a allegro tylko doi prowizję.
Ebay, amazon, nawet chińskie sklepy zwykle wszystko interpretują na korzyść klienta u nas jest dokładnie odwrotnie.
Tam sprzedawcy są UPRZEJMI u nas traktują klientów jak debili-chcesz kupić pierdółkę za 5 złotych ode mnie?zanim zalicytujesz przeczytaj regulamin aukcji i stronę o mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111
Ostatnio wystawiałem negatywa na opineo k-exowi- serwis mnie zmusił do 3 tygodniowej dyskusji z jakimś głupim studentem rerezentującym firmę, któremu musiałem UDOWODNIĆ, że
@dixx: Dodałbym jeszcze, że to podejście umożliwiają przepisy panujące w naszym państwie, które to znowu nie nadążają za rozwojem nowych technologii jaki ma miejsce ostatnimi czasy.
@dixx: Żebyś wiedział. Kiedyś żona upatrzyła sobie buty clarks'a znalazłem je na angielskim e-bayu. Specjalnie musiałem założyć konto na PayPal'u oraz na e-bay'u. Gość u którego kupiłem towar zachował się w pełni profesjonalnie. Po 6 dniach buty były u mnie. Żadnej ściemy czy oszustwa.
Ja założyłem spór na tym k@!#idołku 14 kwietnia. Do tej pory ani Allegro ani nieuczciwy sprzedawca nie zabrali głosu. Po 60 dniach zamknięto ticket bez rozwiązania sprawy.
@Vorland: na ebayu by nie przeszło. Jeśli któraś ze stron sporu nie odpowie w wyznaczonym terminie sprawa automatycznie zostaje zamknięta z korzyścią dla strony, która odpowiedziała. Jeśli 2 strony nie mogą dojść do porozumienia wtedy wkracza eBay.
Ja kupilam na allegro, chcialam po 3 dniach od kupna zaplacic, a tam koles ma kilka stron samych negatywow - w 3 dni oszukal duzo osob. Napisalam do alegro, ze nie place bo to oszyst. A oni odpisali, ze musze zaplacic, bezwzgledu na to ze to oszusy, bo transakcja zostala zawarta. A pozaplaceniu moge zglosic reklamacje.
Czyli zaplac, wezmiemy prowizje i pocaluj sie w nos.
wystawiłem kiedyś dawno w pełni zasłużonego negatywa jako kupujący i od razu sam też dostałem, już nie zasłużonego z prośbą o unieważnienie. Nie cofnąłem.
Ostatnio zostałem znowu oszukany, ale przez swoją głupotę, za niska cena doładowania. Miałem dostać doładowanie po 3 min., a chyba po 1 godzinie napisałem negatywa, aby ostrzec innych. Pierwszy raz mój komentarz został niedopuszczony przez słowo "oszustwo", zmieniłem na inne słowo i przeszło.
@bart_new: To ja lepiej: nie otrzymałem towaru, wielokrotnie pisałem do sprzedającego i zero kontaktu, Allegro też niewiele pomogło. Wystawiłem komentarz negatywny i za chwile dostałem negatywa w odpowiedzi, czyli jednak ktoś po drugiej stronie żyje, tylko ta odpowiedź była wprost bezczelna.
@bart_new: ja też mam już na koncie 3 negatywy wystawione w odwecie. Ostatni z przedwczoraj. Kupiłam od gościa drzwi do samochodu. W opisie aukcji, żadnej wzmianki o możliwych opóźnieniach itp. Z gościem zero kontaktu, nie odpowiadał na maile, nie odbierał telefonów. Napisałam mu, że rezygnuję z aukcji (na szczęście płatność była za pobraniem, więc kasy nie straciłam). Drzwi kupiłam u innego gościa, który wysłał mi je w ciągu 2 dni. Temu
Komentarze (102)
najlepsze
Klient nasz pan. Dzięki pieniądzom tego chama mają za co kupić buty na zimę albo nowy samochód. Tak więc już za to [kupującemu] należy mu się wielki plus. Sprzedawca nie powinien dopuszczać do takich sytuacji jak opisałeś, klienta ma prawo być zły bo np. pojedzie na ferie bez
Firma pominęła brak produktu, aż przy płaceniu była kwota inna i to zauważyłem. Głupie śrubokręty. Przyszedłem do domu i wystawiłem za ten jeden produkt neutralny komentarz, bo towaru nie mieli i chcieli to zataić (a w komentarzu ich, że byli tacy dobrzy i proponowali zamiennik - bujda na resorach). W efekcie czekali ponad miesiąc z
powinno być tak, że kupujący wystawia komentarz - sprzedającemu wyświetla się monit, ale bez treści i bez oznaczenia czy pozytywny czy negatywny. W takim wypadku nie ma możliwości zemsty
W tej chwili nawet najgorsze #!$%@? mają może 0.5% negatywów, bo jak ktoś ma 10 punktów i dostanie chociaż jednego negatywa w odwecie, to ze sprzedawaniem się może pożegnać
Ebay, amazon, nawet chińskie sklepy zwykle wszystko interpretują na korzyść klienta u nas jest dokładnie odwrotnie.
Tam sprzedawcy są UPRZEJMI u nas traktują klientów jak debili-chcesz kupić pierdółkę za 5 złotych ode mnie?zanim zalicytujesz przeczytaj regulamin aukcji i stronę o mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111
Ostatnio wystawiałem negatywa na opineo k-exowi- serwis mnie zmusił do 3 tygodniowej dyskusji z jakimś głupim studentem rerezentującym firmę, któremu musiałem UDOWODNIĆ, że
@dixx: Dodałbym jeszcze, że to podejście umożliwiają przepisy panujące w naszym państwie, które to znowu nie nadążają za rozwojem nowych technologii jaki ma miejsce ostatnimi czasy.
Czyli zaplac, wezmiemy prowizje i pocaluj sie w nos.
jak kupuje się przez internet to można zrezygnować z towaru do 10 dni.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ostatnio zostałem znowu oszukany, ale przez swoją głupotę, za niska cena doładowania. Miałem dostać doładowanie po 3 min., a chyba po 1 godzinie napisałem negatywa, aby ostrzec innych. Pierwszy raz mój komentarz został niedopuszczony przez słowo "oszustwo", zmieniłem na inne słowo i przeszło.