Może najpierw się dowiesz, o czym piszesz, a potem pisz. Owszem woda nie jest interaktywna, ale nie jest „płaskim kwadratem” (kwadrat jest figurą 2D i raczej ciężko aby nie był płaski ;d) tylko siatką gdzie wysokość jest liczona za pomocą szybkiej transformaty Fouriera i tak się składa, że nie ma innego modelu dla wody. Po prostu nie znalazł się taki, co by wymyślił odpowiednie równania. Owszem jest coś takiego jak dynamika płynów,
Przeca mówię, że nie jestem programistą - patrzę na efekt - a on nie powala. Do czego można taką wodą wykorzystać? Chyba tylko w symulatorze lotu, gdzie latasz nad bezkresnym oceanem. Bo jak chcesz pływać statkiem, to już dochodzi to o czym pisałem, czyli interakcja z wodą.
Intro z Gothica 3 - gry wydanej w 2006 w dx9. Imo wielkiej róznicy nie ma (3 lata to szmat czasu w branzy gier, a poza tym intro do g3 z youtube jest słabej jakości). Oczywiście dx11 będzie działał tylko na najnowszych, najszybszych, rewolucyjnych (no i najdroższych) kartach graficznych i pod windowsem 7. Ja nowej karty i windowsa 7 nie kupie póki nie pokażą, że faktycznie jest to cokolwiek warte. Z
Jedną z największych zalet DX11 ma być znacznie polepszona obsługa SLI/CF. Taka, że 2xGTX260 nie będzie miało wydajności na poziomie 130%*GTX260 tylko 180% albo nawet 190%.
Komentarze (44)
najlepsze
Powinni coś wrzucić do niej, żeby chlupnęło, albo przepłynąć jakimś statkiem, coby trochę piany i fal powstało - wtedy by to zrobiło wrażenie :)
Pisząc o interakcji mam na myśli coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=2owqK5Ky64E - czyli jak to fachowo nazwałeś, dynamikę płynów.
Takim efektem jak w podanym wykopie, nie zrobisz
Intro z Gothica 3 - gry wydanej w 2006 w dx9. Imo wielkiej róznicy nie ma (3 lata to szmat czasu w branzy gier, a poza tym intro do g3 z youtube jest słabej jakości). Oczywiście dx11 będzie działał tylko na najnowszych, najszybszych, rewolucyjnych (no i najdroższych) kartach graficznych i pod windowsem 7. Ja nowej karty i windowsa 7 nie kupie póki nie pokażą, że faktycznie jest to cokolwiek warte. Z
Kolejny postęp w grafice? Spoko. Oby tak dalej.