DH jest zajebisty. Ogladajac ten film ma się wrażenie, że chłopaki jeżdżą na jakichś motorach cross czy inne enduro. Czytam, że coraz wiecej downhillowcow zaczyna jezdzic na szosie w celach treningowych, ale i dla samej radochy - i wcale im sie nie dziwię, wbrew pozorom pomykanie 50 km/h miedzy samochodami rowniez moze dostarczyc nieco adrenalinki, nie wspominajac o jezdzie za autobusami, tirami :P Sam jestem zapalonym szosowcem, jednak ogladajac takie filmy jak
@Cyberiada: zależy w jakie DH chcesz uderzyć. Mozesz za tą kasę kupić używany sprzęt bardzo dobrej klasy, teraz jest kryzys więc ceny są niskie. Możesz kupić maszynę do ciężkiego DH, tak jak na filmie, ale posiadanie tego typu sprzętu niesie za sobą spore koszty utrzymania, poza tym jest mało miejsc i tras gdzie można tak ekstremalnie posmigać. Osobiście jeśli nie jeździłeś w DH to polecam kupienie rowerku do FR, wystarcza na
@Cyberiada: Przy 4-5k nie ma co sie bawić w składanie bo to się nie opłaca, lepiej kupić coś gotowego. Dużo zależy od tego czy chcesz typową zjazdówkę czy może mniejszy rower(180/180 skoku). Rower FR zawsze będzie trochę tańszy od DH.
nie kupujcie roweru do DH jeśli nie potraficie na nim jeździć ! nie ma żadnych profitów z posiadania takiego roweru, włącznie z oglądaniem się lasek.... rower waży dużo kilogramów, stawia gigantyczne opory toczenia (opony 2.25+), nie ma dużo przełożeń, wiele energii pompuje się w amortyzacje jeżdżąc po płaskim terenie. Rower DH nie ma geometrii do jazdy w terenie innym niż góra->dół. Dla przykładu, w moim rowerze
I tak najpiękniejszym widokiem są ludzie jeżdżący na w pełni amortyzowanych rowerach z tarczówkami (jakżeby inaczej), gumach szerokich 2,25 w górę. I to wszystko po mieście te całe 200 km na sezon! :)
Komentarze (106)
najlepsze
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-l-caly-lub-na-czesci-sram-avid-i3384799177.html
Bardzo fajna rama i osprzęt. Według mnie warto o ile wszystko działa tak jak należy.
@n0fatchx:
@peradon:
nie kupujcie roweru do DH jeśli nie potraficie na nim jeździć ! nie ma żadnych profitów z posiadania takiego roweru, włącznie z oglądaniem się lasek.... rower waży dużo kilogramów, stawia gigantyczne opory toczenia (opony 2.25+), nie ma dużo przełożeń, wiele energii pompuje się w amortyzacje jeżdżąc po płaskim terenie. Rower DH nie ma geometrii do jazdy w terenie innym niż góra->dół. Dla przykładu, w moim rowerze