Sprawa została zgłoszona do działu technicznego. Monterzy podejmą interwencję w możliwie najkrótszym czasie i infrastruktura zostanie zabezpieczona w taki sposób, aby więcej nie narażać przychodni na straty spowodowane brakiem dostępu do Internetu.
Przypomina mi się klient, który żalił się, że po raz kolejny pan technik, wtedy jeszcze tp, po raz kolejny spartolił naprawę kabla, montując go na bramie.
oj tam, oj tam kiedyś 100 par tak naprawiliśmy. innym razem 400'stu parowe złącze w studni kablowej pod płaszczem przeciwdeszczowym się kisiło przez 4 miesiące i było ok :)
Komentarze (14)
najlepsze
http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/Telecom/Home/Products/ProductCatalog/?PC_7_RJH9U5230OVAE0I4IEIUQH38G7000000_nid=GSKS1JJQ76gsF92RP812HPglS31B8WBST4bl
http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?mwsId=66666UF6EVsSyXTtNXM6nxfXEVtQEVs6EVs6EVs6E666666--&fn=4460-D_FO_Scotchlok_Schir.pdf
Raczej jako trzymanie kabla w mufie światłowodowej.