Autokult piszą licealiści i jeden gość po zawodówce mechanicznej, a celem artykułów nie jest poszerzanie wiedzy czytelników tylko nabijanie odwiedzin przez google, wykop etc.
Odnośnie pierwszej ciekawostki - takie koła zębate nazywają się daszkowe. Dzięki ich zastosowaniu zmniejsza się drgania przekładni podobnie jak ma to miejsce przy zastosowaniu zębów skośnych. Zaletą w stosunku do kół o zębach skośnych jest równoważnie się sił osiowych - współpracujące koła nie próbują się "rozjechać".
@hindenburg: Tak, ten sam wydział tylko, że studiuje MiBM. Więc mamy bardzo wiele przedmiotów wspólnych przynajmniej na I-szym stopniu :) Teraz maigisterke będziesz bronił? Mi zostało pół roku ale do pierwszego stopnia oczywiście wpierw walcząc z sesją letnią i warunkami za semestr IV i V. Niby nie wiele a jednak sporo ;).
co do żywotności silnika Lexusa: to żaden wyczyn porównywać się z 1.4 TSI... Naprawdę. To jakby ZNOWU przywoływać Fiata Multiplę i mówić, że obecny Ford Fiesta jest odeń ładniejszy. Jak taki kozak to niech się z BMW 5 '95 albo z Mecedesami 190/W123 porówna!.
A propos potężnych pojazdów typu Titan.
samochody dysponujące mocą większą jak 500 koni mechanicznych mają w bardzo wielu przypadkach półautomatyczne sekwencyjne lub automatyczne przełożeniowe skrzynie biegów - gdyby bowiem
Komentarze (75)
najlepsze
Autokult piszą licealiści i jeden gość po zawodówce mechanicznej, a celem artykułów nie jest poszerzanie wiedzy czytelników tylko nabijanie odwiedzin przez google, wykop etc.
licencja wolna, ale autora się podaje
https://www.youtube.com/watch?v=fkeh3U_bue0
A propos potężnych pojazdów typu Titan.