Zrobiłem grę na Androida i chciałbym się pochwalić :D
![Zrobiłem grę na Androida i chciałbym się pochwalić :D](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_OBUriVQZncLZELRw9RReOjn2ymxNkC4T,w300h194.jpg)
Jest to prosta gra, w której jeździ się czołgiem i niszczy inne. Pomysł na grę jest zaczerpnięty z tanków na Pegasusa, lecz kilka rzeczy pozmieniałem. Mam nadzieje że się Wam spodoba :)
![Kaminiak](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kaminiak_o5ok6rSMn5,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 217
Komentarze (217)
najlepsze
@aegypius: Jaki sprzęt?
ale tak czy inaczej idzie wykop - zawsze warto wspierać nowych devów :)
Swoją drogą gratulacje że udało Ci się dokończyc, ja zawsze odkładam wszystko na pózniej...
W mojej grze używam tego digital, różni się on od analog tym że może się poruszać tylko pod kontami prostymi, czyli tylko 4 kierunki (no jest jeszcze opcja żeby zrobić na skos, wtedy 8); w analog masz możliwość sterowania 360*
Dzięki za informacje xD
Pytania mam:
1.Czy próbowałeś innych silników na javie? Albo samemu coś zrobić? Czy polecasz AndEngine?
2.Czy
Jeszcze nie próbowałem innych silników, ale w wakacje rozejrzę się za czymś multiplatformowym. Prostą grę można zrobić bez silnika, przy mojej trochę by to się komplikowało, samemu od podstaw nigdy bym tego nie zrobił. Ostatnio widziałem osobę która zrobiła kółko i krzyżyk bez silnika podobno w jeden dzień (nie wiem czy to razem z grafiką, pewnie bez). AndEnegine ogólnie jest spoko, myślę że zaleta to to że jest darmowy, wada to brak multiplatformowości i zupełny brak dokumentacji, trzeba się uczyć z dostępnych przykładów i wątków na
Na tablecie Gooclever R104 też działa, tylko jak jest ekran z kłódeczkami, to górny rząd kłódek jakby nie mieścił się na ekranie
@Kaminiak: brakuje tylko wyjaśnienia jak się te punkty liczą i od czego zależą gwiazdki za grę.
- przy przejściu planszy przyciski do powtórzenia jej czy wybrania następnej (te kwadratowe) są za nisko i wchodzi na nie reklama na dole.
- szkoda, że strzałów czołgów przeciwnika też nie słychać, dziwne wrażenie gdy twój czołg wydaje dźwięk strzału, a reszta nie. te pozostały mogłyby być cichsze, a ich głośność zwiększać się wraz ze zbliżeniem do czołgu gracza (tak by nie było słychać ciągłych strzałów przez mnóstwo krążących po planszy czołgów)
-
Co do dźwięków, tak wiem że muszę je poprawić. Dobry
1. W czym pisane Eclipse, NetBeans czy coś innego?
2. Zawsze się zastanawiałem jak to jest. Pod jaką wersje androida pisałeś? Chodzi mi o to pod jaką pisać, najnowszą czy jak to ugryźć?
3.