AMA - właściciel serwisu Apple
Witam, Jestem właścicielem jednego z większych serwisów urządzeń Apple w Polsce. Jeśli macie pytania odnośnie tej działalności, historii z życia serwisu lub innych - zapraszam :) Postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Konto założyłem specjalnie dla tego AMA, aby nie było, że robię kryptoreklamę.
serwisowe-ama z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 649
Komentarze (638)
najlepsze
2) ile płacisz swoim pracownikom np. w Warszawie, np co robi lub co umie ten co zarabia u Ciebie najwięcej i ile dostaje?
3) sami lutujecie płyty i chipy czy zlecacie ?
4) jak się reklamujecie ? tylko
1. Wiesz, sporo tego jest. Fakt jest taki, że przez to, iż wykonujemy po 500 napraw w miesiącu, to niektóre rzeczy i nam się rozjeżdżają, co przekłada się na zadowolenie klienta poniżej 100% :) Na pierwszym miejscu jest oczywiście solidność wykonywanych napraw, zaraz po nim dobry kontakt z klientem, krótkie terminy też są ważne ponieważ ludzie sprzęt zazwyczaj do pracy wykorzystują. Przez to wszystko niska cena jest na końcu.
2.
Czy jeśli wskaźniki zawilgocenia w iPhone są czerwone to zawsze odmawiacie naprawy? Testy już dawno udowodniły, że są wadliwe i zmieniają kolor także pod wpływem zmian temperatury, czyli jak pochodzisz sobie z iPhonem po mrozie a potem wejdziesz do pomieszczenia to istnieje bardzo duża szansa, że wskaźnik zrobi się czerwony, czyli według Apple telefon został zalany.
Dowód, test wskaźników użytych w iPhone:
http://labs.maclife.pl/test-wskaznikow-zawilgocenia