AMA - właściciel serwisu Apple
Witam, Jestem właścicielem jednego z większych serwisów urządzeń Apple w Polsce. Jeśli macie pytania odnośnie tej działalności, historii z życia serwisu lub innych - zapraszam :) Postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Konto założyłem specjalnie dla tego AMA, aby nie było, że robię kryptoreklamę.
serwisowe-ama z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 649
Komentarze (638)
najlepsze
2. Czy kazałeś pracownikom płakać po śmierci Jobsa?
3. Prywatnie używasz Windowsa?
2. Komponenty ściągacie od oficjalnego dystrybutora/od chińczyków?
3. Jaka formą działalności działacie w naszym pięknym kraju?
1. Bywa różnie, czasami kilka procent, a czasami kilkaset (w sytuacjach gdy chodzi o drobny element, który się jednak długo wymienia) jak np. w przypadku taśmy przycisku home w iPhone 4/4S (dużo zabawy z wymianą).
2. Część z dystrybucji różnymi kanałami, czasami prosto z Foxconu, a czasami kupujemy nowe urządzenia i rozkładamy na części.
3. Chodzi Ci o formę prawną? Spółka.
2. Czy wszystkie twoje gadżety są z Apple? (TV pewnie Samsung ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
3. Jak to jest z tymi którzy chcą naciągnąć serwis i podają inny problem a okazuje się że jest to coś innego i spowodowane umyślnie(lub przypadkiem)? Jaka jest procedura?
1. Toyotę Prius
2. Z Apple wykorzystuję te produkty, których zastosowanie widzę w swoim przypadku. Używam MacBooka Pro 15 cali i iPhona. Nie korzystam z iPada, nie mam Apple TV, a telewizor to LG.
3. Najczęściej naciąganie wygląda tak, że przychodzi ktoś na naprawienie jakiej pierdółki za 40 zł, a po chwili zgłasza reklamację, że po naprawie przestało mu działać X rzeczy, które oczywiście wcześniej działały. Często ludzie nie mówią