NARESZCIE!!!!! Koniec z dziadostwem, ciepłymi stołkami dla nierobów, związkowcami i wcześniejszymi emeryturami. Koniec z ustawianiem przetargów i wyrzucaniem pieniędzy w błoto. PKP mimo dotacji nie ma szans na restrukturyzację będąc jednym wielkim zakładem pracy chronionej - i to mnie cieszy! Poniżej jeden z moich ulubionych "dworców"
@Nixxx: Ile osób korzysta z tego cudownego przybytku? Jeżeli masz ochotę ponarzekać na remonty dworców, to akurat tutaj raczej pudło jeśli chodzi o ostatnie lata.
W latach 39-45 zaatakowali militarnie no ale wiadomo jak się skończyło, pomysł był głupi i nieudany, zginęła tylko masa ludzi i nic z tego. Teraz mają znacznie lepszy i skuteczny pomysł. Przejmują powoli naszą gospodarkę i robią z nas swoich murzynów. Najsmutniejsze jest to że mało kto widzi w tym cokolwiek złego a są tacy co się jeszcze cieszą. Nikt też nie pomyśli że te wszystkie dotacje z Uni to nie prezent.
@LeeFu: Wybacz, zle sie wyrazilem. Chodzilo mi raczej o to ze kapital nie zna granic. Zwlaszcza teraz kiedy jestesmy w UE, gdzie jest swobodny przeplyw kapitalu z kraju do kraju. Niestety, ale tego chcielismy mowiac TAK w referendum dot. wstapienia do Wspolnoty. Nie jestem jakims eurosceptykiem, ale troche za wczesnie do niej wstapilismy przez co nasze firmy sa w gorszej pozycji.
@slap: Pierd@lisz nieco....ale masz racje ze nie ma gospodarki Polski ale calkowicie doj@$!les uwazajac ze nie ma gospodarki Niemieckiej- Jest i to w calej UE !
Moze i bedzie gwozdziem do trumny dla urzedasow bioracych miliony premii za pograzanie pkp w klesce... to wstyd zeby w XXI wieku kolej w Europie wygladala jak wyglada. Nawet jesli kolej ma byc niemiecka to wole to niz utrzymywac ogromne daniny zeby tylko byla polska...
@hunteroza: A jak wygląda? Korzystasz w ogóle czy tylko czytasz czasami na wykopie? Co do ogromnych danin, łudź się dalej, że DB jest dochodową spółką i takowych danin nie otrzymuje.
Szykuje się nieciekawa sytuacja bo tak naprawdę konkurencja owszem, będzie się odbywać, ale jedynie na tych rentownych połączeniach. W tym momencie to wygląda tak, że połączenia nieopłacalne funkcjonują bo kolej ma działać na pożytek publiczny i dowozić pojedyncze osoby z pipidówek do miast, a połączenia te są sponsorowane przez inne - opłacalne. Kiedy konkurencja zabierze duży kawałek tego tortu, może to się odbić na klientach z małych miejscowości. No chyba, że DB
"DB jest monopolistą na rynku niemieckim, zarządza 90 proc. ruchu, Niemcy nie widzą tu problemu, wręcz wspierają tę sytuację i przez to DB ma coraz większe udziały także na rynku polskim. PKP nie mają tego wsparcia, mamy za mało pieniędzy na infrastrukturę, za mało inicjatywy, jeśli chodzi o modernizację i budowę nowych sieci – wyjaśnia Jakóbik" rozwalil mnie gosc, nasze pkp i jego odmiany niby ile ma rynku w Polsce. Ze co
Jedna rzecz. Na świecie nie ma kolei, która by była w stanie utrzymać infrastrukturę bez pomocy państwa. Koszty torowisk są ogromne i nie da się ich pokryć z przychodów - przykład UK, gdzie najpierw sprywatyzowano kolej, a później nacjonalizowano, bo prywaciarze nie inwestowali w infrastrukturę, tylko zarabiali na przewozach (znaczy się doili ile się da, a później to jakoś będzie).
Nie zmienia to jednak faktu, że też wyczekuje konkurencji dla PKP i
Komentarze (191)
najlepsze
http://robisie.eu/dworce
Co do PKP... sadze, ze wejscie DB na nasz
Nie zmienia to jednak faktu, że też wyczekuje konkurencji dla PKP i