KE to najglupszy organ w unii. Wymyslaja projekty a wlasciwe sa wymyslane przez ktores z lobby a potem wciskane i poddawane pod glosowanie. Dzis jeden z ich durnych pomyslow nt backloadingu zostal odrzucony na glosowaniu a ci dalej swoje ponownie do ENVI i za jakis czas zas uslyszymy o backloadingu. Ten z tirami to nic tylko plakac ze smiechu. Btw jaki producent teraz wdraza model oplywowych tirow? A moze kilku?
@konradbebenek: bo tam robią pierdyliardy mil ,synchronizatory by za wcześnie padały, gdy reszta gratów w skrzyni jest sprawna. A wogóle coraz więcej automatów montują już w amerykańskich truckach
Widać że Komisja Europejska to jakiś cyrk,albo banda pijaków którzy po weekendzie siedzą i myślą czym się zajmować,i robią same bzdety,zamiast zrobić coś pozytywnego
Komentarze (139)
najlepsze
A przy tym tylu bezrobotnych dostanie pracę.
Jazda na takiej skrzyni
Pojazdy, o których mowa w artykule to ciągniki siodłowe.
Aerodynamika sie klania.
Wystarczy popatrzec na szybkie pociagi.
Jak bedzie dobrze zaprojektowane to spadna opory powietrza - spadnie zuzycie paliwa.
G. obchodzi mnie ekologia ale koszt paliwa dla firmy logistycznej jest jednym z glownych problemow.
@konradpra: Pracujesz w logistyce i nie wiesz co będzie oznaczało wydłużenie ciągnika o metr?